Японската компания Seki Milk започна да публикува комикси върху бутилките с прясно мляко, за да стимулира децата да го допиват, съобщиха местни средства за масова информация.
От компанията обърнали внимание, че децата в Япония редовно не си допиват млякото и поради това не поемат достатъчно хранителни вещества. За да подобрят нещата, маркетолозите на Seki Milk предложили да бъдат рисувани с бяла боя по прозрачната пластмаса на бутилките сюжети от любимите комикси на децата от графичния жанр „манга”. Именно заради белия цвят на рисунките те стават видими с изпиването на млякото и децата са нетърпеливи да ги видят докрай, поемайки междувременно необходими им протеини.
Резултатът надхвърлил всички очаквания – след пускането на бутилките с комикси 95% от децата започнали да изпиват цялото мляко.