Начало » Новини » Света
22.11.2018 г.

През 2019 г. Еврокомисията заделя 191 млн. евро за промоционални програми

Политики
През 2019 г. Еврокомисията заделя 191 млн. евро за промоционални програми

България би могра да участва с традиционните си храни

Европейската комисия прие работната програма за насърчаване на политиката за 2019 г. с бюджет от 191,6 млн. евро за промоционални програми в рамките на Общността и в трети държави. Спрямо 2018 г. еврофинансирането ще бъде увеличено с 12,5 млн. евро, спрямо 89-те млн. евро, предоставени през тази година. Целта е европейските компании и браншови организации да търсят нови пазари във високо развиващи се страни като Канада, Китай, Колумбия, Япония, Корея, Мексико и Съединените щати.

По думите на еврокомисаря по земеделие Филип Хоуган "Европа е най-добрият производител в света на качествени храни и напитки. С радост ще кажа, че с още по-голям акцент върху усилията за популяризиране през 2019 г., ще повишим осведомеността за този факт, както в ЕС, така и в трети държави с висок потенциал за растеж, в полза на нашите земеделски стопани и производители на селскостопански продукти. Нашият все по-голям брой търговски споразумения означава повече възможности за нашите производители да се възползват и Комисията стои напълно зад тях, за да ги подкрепи в насърчаването и износа на техните продукти."

В рамките на самия ЕС фокусът е върху кампании, които популяризират различните схеми и етикети на ЕС за качество, включително защитени наименования за произход (ЗНП), защитени географски указания (ЗГУ) и гарантирани традиционни специалитети (ХТСХ), както и биологични продукти.

Част от финансирането е насочена към определени специфични сектори като плодове и зеленчуци например.

Първите покани към кандидатите ще бъдат публикувани през януари 2019 г. и ще бъдат отворени за широка гама от производителите като например търговски организации, организации на производители и групи за селскостопански и хранителни продукти, отговарящи за дейностите за популяризиране.

През 2019 г. Еврокомисията заделя 191 млн. евро за промоционални програми
16352
 

Последни материали
Виж
Заради слабата слънчогледова реколта и сдържаните продажби от фермерите
Износът на високоолеиново слънчогледово масло от Украйна е на 7-годишно дъно
Спадът в средния надой натисна производството на мляко през януари
Млечните ферми в САЩ са намалели с 5 на сто през миналата година
Унгарското правителство търси споразумение с веригите за ограничаване на цените на храните
Работи се по 28 нови противоградни площадки
Тахов: С 2 милиона и половина декара могат да се увеличат напяваните площи в страната
Чили кон карне
В Гърция тръгват проекти за 135 милиона евро за преработка на селскостопански продукти
Свързани материали
Виж
Европейска комисия
За промоционални програми във и извън ЕС са одобрени 132 млн. евро през 2025 г.
Следващият прием се отваря през януари 2025 г.
През декември ЕК ще отпусне за промоционални програми 142,6 млн. евро на 76 агрофирми
Пазари ще се организират до Никулден
Варна става домакин на кампанията Фестивал на рибата - вкусно и полезно
Европодпомагане
България участва само в пет програми за промоции на родни стоки зад граница
Проекти се приемат до 15 април
За промоции извън Европа ЕК отваря приеми за 200,9 милиона евро през 2020 г.
Предстоящо
Очаквайте новости за промоционалните програми на ЕС на 20 март
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2025
RSS новини