Начало » Новини » Света
22.11.2018 г.

През 2019 г. Еврокомисията заделя 191 млн. евро за промоционални програми

Политики
През 2019 г. Еврокомисията заделя 191 млн. евро за промоционални програми

България би могра да участва с традиционните си храни

Европейската комисия прие работната програма за насърчаване на политиката за 2019 г. с бюджет от 191,6 млн. евро за промоционални програми в рамките на Общността и в трети държави. Спрямо 2018 г. еврофинансирането ще бъде увеличено с 12,5 млн. евро, спрямо 89-те млн. евро, предоставени през тази година. Целта е европейските компании и браншови организации да търсят нови пазари във високо развиващи се страни като Канада, Китай, Колумбия, Япония, Корея, Мексико и Съединените щати.

По думите на еврокомисаря по земеделие Филип Хоуган "Европа е най-добрият производител в света на качествени храни и напитки. С радост ще кажа, че с още по-голям акцент върху усилията за популяризиране през 2019 г., ще повишим осведомеността за този факт, както в ЕС, така и в трети държави с висок потенциал за растеж, в полза на нашите земеделски стопани и производители на селскостопански продукти. Нашият все по-голям брой търговски споразумения означава повече възможности за нашите производители да се възползват и Комисията стои напълно зад тях, за да ги подкрепи в насърчаването и износа на техните продукти."

В рамките на самия ЕС фокусът е върху кампании, които популяризират различните схеми и етикети на ЕС за качество, включително защитени наименования за произход (ЗНП), защитени географски указания (ЗГУ) и гарантирани традиционни специалитети (ХТСХ), както и биологични продукти.

Част от финансирането е насочена към определени специфични сектори като плодове и зеленчуци например.

Първите покани към кандидатите ще бъдат публикувани през януари 2019 г. и ще бъдат отворени за широка гама от производителите като например търговски организации, организации на производители и групи за селскостопански и хранителни продукти, отговарящи за дейностите за популяризиране.

През 2019 г. Еврокомисията заделя 191 млн. евро за промоционални програми
15428
 

Последни материали
Виж
Практика
Бъдещи лесовъди посетиха разсадника в Локорско
Демонстрация на специализирани трактори и пръскачки за лозя
Kubota Bulgaria в стопанството на винарна Мидалидаре
Мнението на бранша
Бизнесът иска затвор за причинителите на птичи грип от малките дворове
Можем да използваме канелата не само в кухнята, но и в градината
Десетки сигнали за мнимо бедстващи щъркели в Хасково
БНБ предупреждава за зачестили телефонни измами с името на банката
Свързани материали
Виж
Пазари ще се организират до Никулден
Варна става домакин на кампанията Фестивал на рибата - вкусно и полезно
Европодпомагане
България участва само в пет програми за промоции на родни стоки зад граница
Проекти се приемат до 15 април
За промоции извън Европа ЕК отваря приеми за 200,9 милиона евро през 2020 г.
Предстоящо
Очаквайте новости за промоционалните програми на ЕС на 20 март
ЕС вдига субсидиите за реклама на храните в чужбина
Промоционалните програми остават блокирани въпреки спечелено от браншовиците дело на първа инстанция
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2024
RSS новини