Начало » Новини » Света
16.11.2017 г.

ЕС вдига субсидиите за реклама на храните в чужбина

ЕС вдига субсидиите за реклама на храните в чужбина

sinor

Европейският съюз ще увеличи разходите за популяризирането в чужбина на своите селскостопански продукти и храни, както и на здравословното хранене в рамките на общността, съобщи агенция „Интерфакс”. Приетата вчера от Европейската комисия  работна програма за 2018 г. ще осигури възможността за финансиране от бюджета на Общата селскостопанска политика на рекламни кампании на стойност 179 млн. евро при отпуснати за тази цел през настоящата година 142 млн. евро.

В съобщение на ЕК се уточнява, че „програмите за популяризиране на селскостопанските продукти и храните на ЕС ще бъдат насочени основно към пазарите с най-голям потенциал за растеж, главно извън ЕС”. В рамките на съюза пък основното внимание ще бъде насочено към финансирането на кампании, рекламиращи оригинални европейски продукти с особено високо качество, които са включени в списъците със защитените наименования за произход (PDO), защитените географски указания (PGI) и храните с традиционно специфичен характер (TSG).

През 2018 г. специално внимание ще бъде отделено на подпомагането на екологичното отглеждане на дребен рогат добитък, „за да се опитаме да се противопоставим на последиците от настоящите затруднения на пазарите”, посочват от изпълнителния орган на ЕС. „Допълнителни средства се отпускат и за промоционални програми за здравословното хранене и увеличаването на потреблението на плодове и зеленчуци в ЕС като моментален отговор на затрудненията, с които се сблъскват производителите в резултат на руската забрана за внос”, се добавя в съобщението.

Средствата от бюджета на ОСП за конкретните кампании за популярзиране на селскостопанските продукти и храни ще бъдат отпускани след провеждане на съответните търгове.

ЕС вдига субсидиите за реклама на храните в чужбина
4326

Последни материали
Виж
Въпреки изсипаните 100 милиарда евро през ОСП за борба с климатичните промени
ЕС се провали в понижаването на парниковите емисии от селското стопанство
Предвижданията за пролетните маслодайни култури обаче вървят надолу
MARS продължава да повишава прогнозата за добивите от есенниците в ЕС
Тежко наследство за поколенията
Държавите в ЕС имат сама шест месеца да подбрят чистота на реките си
Финансирана по рибарската програма
Внедряват система за наблюдение на Черно море
Селекционерите създават биоразсад на фасул за бранша
Добруджанският фасул може да бъде защитен чрез европейски схеми за качество
На 28 и 29 юни
Кабинетът одобри българската позиция за Съвета на ЕС по земеделие и рибарство
Свързани материали
Виж
Пазари ще се организират до Никулден
Варна става домакин на кампанията Фестивал на рибата - вкусно и полезно
Европодпомагане
България участва само в пет програми за промоции на родни стоки зад граница
Проекти се приемат до 15 април
За промоции извън Европа ЕК отваря приеми за 200,9 милиона евро през 2020 г.
Политики
През 2019 г. Еврокомисията заделя 191 млн. евро за промоционални програми
Предстоящо
Очаквайте новости за промоционалните програми на ЕС на 20 март
Промоционалните програми остават блокирани въпреки спечелено от браншовиците дело на първа инстанция
Приятели на SINOR.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
SINOR.bg 2003 - 2021
Essential SSL

Използваме бисквитки (cookies), за да ви осигурим възможно най-добро преживяване в нашия уеб сайт. Чрез използването на нашия уебсайт Вие се съгласявате със запазването на бисквитки във Вашето устройство.

Приемам