Иновативен софтуер, който гарантира бърз ръст на продажби ще бъде представен за първи път на „Винария 2018“. Той е подходящ за винопроизводители, които имат свои сайтове и желаят да привлекат повече клиенти. Комуникационната услуга „безплатно обаждане“ (Free call) изглежда като зелена слушалка, позиционирана на интернет страницата на винарска изба, от която всеки клиент от целия свят може да се обади безплатно и да се информира за предлаганите продукти и да заяви необходимите количества напитки.
Модерната услуга е предпочитана от клиенти не само от Европа, но и от САЩ, Русия, Китай, Корея, където все повече се търсят български вина.
Над 27 000 компании в 60 държави света вече ползват услугата “безплатно обаждане”. Тя е придобила популярност в хотелиерския бранш. Ползва се изключително успешно от две години в Канада, САЩ, Русия, Канада, дори и в по-екзотични страни, като Коста Рика. В сектора е регистриран ръст от 25-30 % на резервациите, малко след въвеждането й.
Чрез услугата се осъществяват директни резервации, като сезонът става по-наситен и започва по-рано и завършва по-късно. Хотелиери от страната и чужбина я определят като „много ефективна и голямо улеснение за туристите“. У нас само за последната година повече от 300 хотели по Черноморието, планинските и ски курорти, както и дестинациите, свързани със СПА, уелнес и културния туризъм, ползват новата платформа. Тя е предпочитана и от чуждестранните туристи, защото безплатно и директно резервират местата си по нашите курорти. Родните хотелиери споделят, че въвеждането на луксозната услуга им е довела повече клиенти, които се чувстват специални.
Модерният софтуерен продукт „безплатното обаждане“ ще бъде демонстриран за първи път в България на 26-то издание на изложбата „Винария“, която ще се проведе от 21 до 25 февруари 2018 г. в 11-та палата на Международен панаир Пловдив.