Начало » Новини » Страната
13.10.2020 г.

За българите важни при покупката на храни са хигиената и свежестта, според търговска анкета

Допитване
За българите важни при покупката на храни са хигиената и свежестта, според търговска анкета

sinor

Международната компания REWE Group, част от която е и търговската верига BILLA България, е провела потребителско проучване на тема „Промени и важни аспекти при пазаруване, последвали след COVID-19“. Анкетата обхваща шест държави от Централна и Източна Европа, сред които и България.

За всяка от тях са изведени основните приоритети на потребителите, свързани с пазаруване в търговските вериги в периода след пандемията. При избора на храни българите гледат първо хигиената, след това качеството и накрая свежестта на продуктите, съобщават от компанията. Цената остава едва на четвърто място и е водеща за 62% от клиентите на търговските вериги.

Цели 79% от запитаните купувачи у нас определят като най-важни хигиената в търговския обект. За 74% от тях приоритет е гарантираното качество, а за 70% - свежестта на продуктите. Тези резултати съвпадат със силните страни на BILLA и са силно застъпени в политиката на компанията. Най-скорошната активност, инициирана от BILLA България в тази посока, е под надслов „Прясно и безопасно – с грижа за всички нас“. Тя обхваща основно сектора на плодовете и зеленчуците, сектор BILLA пекарна, „витрина деликатеси” и „топла витрина. В основата й стоят основните мерки, които веригата предприема, за да подсигури безопасно и сигурно пазаруване на своите клиенти.

Към момента, местните фермери и други доставчици, които редовно осигуряват стока на супермаркетите на "БИЛА", са над 460. „И занапред ще продължим да обогатяваме асортимента си, за да предоставяме още по-голямо разнообразие от продукти с традиционен български произход, от което клиентите ни да имат възможността да избират,“ споделя Норберт Мисбрандт, Изпълнителен директор на BILLA България.

Местните продукти са основен приоритет за все повече хора, в резултат от кризата COVID-19, макар резултатите от проучването да посочват регионалния произход на продуктите, като водещ за едва 24% от потребителите. За 43% от тях сезонните продукти са най-честият избор, а за 47% - най-важно е голямото разнообразие.

BILLA отговаря на потребителското търсене на промоции (59%) с лансирането на своята обновена програма за лоялност, която стартира преди месец – BILLA Card. Тя предлага редица предимства, обвързани с достъпни цени, в магазините на веригата в цялата страна. От началото на кризата, съществена актуалност придобива комуникацията на търговците на дребно за мерките за безопасност, които предприемат (45%), а все по-често потребителите готвят у дома и ползват социалните мрежи.

Задачата, пред която резултатите от проучването изправят търговските вериги, е увеличаване на броя на работещите каси в магазините и намаляване на времето, прекарано в чакане на опашка за плащане.

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.

REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа. В България веригата е представена в 38 града в страната със 131 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

За българите важни при покупката на храни са хигиената и свежестта, според търговска анкета
6331
 

Последни материали
Виж
Служебен кабинет
Украинската помощ ще бъде преведена на 52 хиляди земеделци до 15 май
Какви цели си поставя новият министър на земеделието и храните
Документи се подават до 29 април
Нов конкурс за старши експерти във фонд „Земеделие“
Особености, които трябва да знаете
При богата на калций почва понякога се раждат бедни на този елемент плодове
Томбола с награди при покупка
Започна Великденски Кооперативен Базар в София
Нормативни промени
Новите ставки за биопроизводство през 2024 г., които ще се обсъждат до 20 май
Свързани материали
Виж
След заседанието на СТО
Важни правила за електронната търговия, постигнати от ЕС и СТО
Еврозаконодателство
Еврокомисията отговаря на въпроси за новата търговска политика на ЕС
Пекин ще трябва да се справи по-скоро с психологическите, отколкото с преките последици от търговската война с Вашингтон
Китайците бомбардират САЩ със соя
Партньорства
Танева и с шефът на търговската палата обсъждат важни теми в областта на земеделието
Кооперация Китка разширява търговската си мрежа и продуктовата гама
Цени на цяло агне в страната
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2024
RSS новини