Начало » Новини » Страната
13.10.2020 г.

За българите важни при покупката на храни са хигиената и свежестта, според търговска анкета

Допитване
За българите важни при покупката на храни са хигиената и свежестта, според търговска анкета

sinor

Международната компания REWE Group, част от която е и търговската верига BILLA България, е провела потребителско проучване на тема „Промени и важни аспекти при пазаруване, последвали след COVID-19“. Анкетата обхваща шест държави от Централна и Източна Европа, сред които и България.

За всяка от тях са изведени основните приоритети на потребителите, свързани с пазаруване в търговските вериги в периода след пандемията. При избора на храни българите гледат първо хигиената, след това качеството и накрая свежестта на продуктите, съобщават от компанията. Цената остава едва на четвърто място и е водеща за 62% от клиентите на търговските вериги.

Цели 79% от запитаните купувачи у нас определят като най-важни хигиената в търговския обект. За 74% от тях приоритет е гарантираното качество, а за 70% - свежестта на продуктите. Тези резултати съвпадат със силните страни на BILLA и са силно застъпени в политиката на компанията. Най-скорошната активност, инициирана от BILLA България в тази посока, е под надслов „Прясно и безопасно – с грижа за всички нас“. Тя обхваща основно сектора на плодовете и зеленчуците, сектор BILLA пекарна, „витрина деликатеси” и „топла витрина. В основата й стоят основните мерки, които веригата предприема, за да подсигури безопасно и сигурно пазаруване на своите клиенти.

Към момента, местните фермери и други доставчици, които редовно осигуряват стока на супермаркетите на "БИЛА", са над 460. „И занапред ще продължим да обогатяваме асортимента си, за да предоставяме още по-голямо разнообразие от продукти с традиционен български произход, от което клиентите ни да имат възможността да избират,“ споделя Норберт Мисбрандт, Изпълнителен директор на BILLA България.

Местните продукти са основен приоритет за все повече хора, в резултат от кризата COVID-19, макар резултатите от проучването да посочват регионалния произход на продуктите, като водещ за едва 24% от потребителите. За 43% от тях сезонните продукти са най-честият избор, а за 47% - най-важно е голямото разнообразие.

BILLA отговаря на потребителското търсене на промоции (59%) с лансирането на своята обновена програма за лоялност, която стартира преди месец – BILLA Card. Тя предлага редица предимства, обвързани с достъпни цени, в магазините на веригата в цялата страна. От началото на кризата, съществена актуалност придобива комуникацията на търговците на дребно за мерките за безопасност, които предприемат (45%), а все по-често потребителите готвят у дома и ползват социалните мрежи.

Задачата, пред която резултатите от проучването изправят търговските вериги, е увеличаване на броя на работещите каси в магазините и намаляване на времето, прекарано в чакане на опашка за плащане.

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.

REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа. В България веригата е представена в 38 града в страната със 131 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

За българите важни при покупката на храни са хигиената и свежестта, според търговска анкета
6914
 

Последни материали
Виж
Всички основни стоки отчитат значително отстъпление на годишна база
Износът на селскостопанска продукция от Украйна се срина с 36 на сто през януари
През март ще има прием по кризисната мярка за стопаните с царевица през 2024 г.
Форум по време на АГРА
Фермери ще разчитат на експерти от НССЗ за очертаването в Кампания 2025 г.
Аман отмени търга за 120 000 тона хлебна пшеница и насрочи нов
Алжир и Йордания проведоха успешни търгове за фуражен ечемик
В рамките на изложенията АГРА и Винария
Успешни фермери и преработватели бяха отличени с приза „Фермер на Тракия“
Сейф от БАСФ - мястото, където лоялността и партньорството са взаимни
Свързани материали
Виж
Писмо до европейските институции
Фермерите в ЕС с ултиматум – изкупуването под себестойност да стане нелоялна търговска практика!
След заседанието на СТО
Важни правила за електронната търговия, постигнати от ЕС и СТО
Еврозаконодателство
Еврокомисията отговаря на въпроси за новата търговска политика на ЕС
Пекин ще трябва да се справи по-скоро с психологическите, отколкото с преките последици от търговската война с Вашингтон
Китайците бомбардират САЩ със соя
Партньорства
Танева и с шефът на търговската палата обсъждат важни теми в областта на земеделието
Кооперация Китка разширява търговската си мрежа и продуктовата гама
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2025
RSS новини