Начало » Новини » Страната

Фермерски продукти с трибагреник отличават родните стоки в една от търговските вериги

Партньорство
Синор.БГ / 23.04.2020 г.
Фермерски продукти с трибагреник отличават родните стоки в една от търговските вериги

Втора поредна година Kaufland България увеличава мрежата от специализирани зони, предназначени само за продукция на местни фермери. Към април 2020 година веригата вече има 16 щанда, където са разположени стоките на 20 малки и средни български производители и семейни мандри и ферми от различни български региони. Така близо 100 млечни и месни продукта намират пазар в обектите на търговската верига в София, Пловдив, Варна, Велико Търново, Горна Оряховица и Русе, съобщиха от компанията.

Най-голям брой фермерски щандове има в хипермаркетите на компанията в София – 6, Пловдив – 4 и Варна – 3. В тях към момента преобладават млечните продукти, над 70 вида, следвани от колбасите – близо 25.

Днес над 60% от производителите, с които търговската верига работи, са български, а над 85% от оборота е формиран от български доставчици. Голяма част от тях растат заедно с веригата и благодарение на националния пазар и ценно ноу-хау, което тя предоставя за тях.

До края на 2020 година компанията ще увеличи с 30% броя на производителите, с които сключва договори за изкупуване на продукцията.

В редица от ключовите за българския потребител хранителни категории процентът на родно производство преобладава – 72% от месото и месните продукти в асортимента на веригата са български продукти.

Следват хлябът и хлебните изделия с 67% и млечните продукти с 65% родна продукция, която намира място на рафтовете на Kaufland в цялата страна. При сезонните пикове на плодовете и зеленчуците делът на българските  продукти също доминира.

Kaufland България разчита на 10 български производители и при производството на някои от собствените си марки продукти кисело мляко, крема сирене, вода, безалкохолни напитки и бира.

Всеки български продукт в асортимента на компанията е обозначен със сърце в цветовете на трибагреника. По този начин клиентите на веригата могат лесно да се ориентират в избора си на родни продукти в Kaufland.

Фермерски продукти с трибагреник отличават родните стоки в една от търговските вериги
11395
 

Последни материали
Виж
Единствено при рапичното масло спадът е доста под 20 на сто
ЕС сви вноса на основните растителни масла през миналия сезон
Темпото изпреварва миналогодишното и средното за последните 5 години
Сеитбата на есенниците и жътвата на царевицата във Франция напредват бързо
Засетите площи с пшеница гонят 600 000 декара, с рапица надхвърлят 100 000
Под 7 на сто от площите с царевица остават неприбрани в Добричко
Полезни съвети
Как да подобрим почвата в оранжерията през есента
Третото издание на информационна кампания на МЗХ започва от 7 ноември
Пак ще убеждават фермерите да се захванат с биологично производство
Насоки за кандидатстване
Със 107 точки за проект на оперативна група гарантирано сте одобрен
Свързани материали
Виж
Подкрепете българското
В Плевенско се организира фермерска среща по инициативата „Отгледано с грижа в България“
Призив на земеделския министър
И в България ще прилагаме френския опит веригите да купуват българското
Бизнесът поема нещата в свои ръце
Родни градинари борят дъмпинговия внос с вкусни сортове розови домати
Форум
Порожанов предупреждава, че заради променящата се ОСП бъдещето за сектора няма да е лесно
Инициативи
Кампанията в подкрепа на българското се цени високо от целия бизнес
Предстоящо
На 11 януари се дава официалният старт на Българското председателство
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
АВТОРИ |  РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2025
RSS новини