Начало » Новини » Света
12.11.2019 г.

Стратегията на BASF в земеделието - растеж чрез иновации

Стратегията на BASF в земеделието - растеж чрез иновации

Отдел „Решения в земеделието“ на BASF се насочва към увеличаване на пазарния дял и ръст от 1% над селскостопанския сектор. До 2030 г. отделът цели растеж на продажбите с 50%. Това ще помогне значително на BASF Group да постигне целта си за продажби в размер на 22 млрд. евро до 2025 г. с помощта на иновативни продукти, които имат съществен принос и добавена стойност. Целта е печалбата преди лихви и данъци на отдел „Решения в земеделието“ на BASF да нараства средно с 5% годишно.

 

- Нашето предложение обединява семена, хибриди, растителна защита и дигитални решения, за да допринесе за успеха на фермерите по цял свят

- Стремеж към печеливш растеж от 1-процентен пункт над световния селскостопански пазар и 50-процентово увеличение на продажбите до 2030 г.

- Лансиране на над 30 нови продукта до 2028 г. с пиков потенциал за продажби от над 6 млрд. евро

- По-високи продажби на продукти, които допринасят съществено за устойчивото развитие в земеделието

 

„Има все по-голямо търсене от страна на фермерите, регулаторните органи и потребителите из цял свят, BASF да бъде от полза за обществото – във финансов, социален и екологичен аспект. С нашата стратегия, насочена към иновации в земеделието, ние посрещаме това предизвикателство, като се фокусираме върху потребностите на нашите клиенти и обществото. Вярваме, че ще намерим правилния баланс за успех – за фермерите, за земеделието и за бъдещите поколения,” заяви Саори Дюборг, член на Борда на изпълнителните директори, по време на пресконференция в Центъра за иновации в земеделието на BASF в белгийския град Гент.

Стратегията на BASF в земеделието се основава на иновации, които дават възможност на фермерите да осигуряват храна на нарастващото население и да се изправят пред предизвикателства, като ограничена обработваема земя, натиск от болести и изменение на климата. Увеличаването на бюджета за научноизследователска и развойна дейност до приблизително 900 мнл. евро през 2019 г. е в подкрепа на иновационната политика на BASF за земеделието. До 2028 г. BASF ще лансира на пазара над 30 нови продукта с пиков потенциал за продажби от над 6 млрд. евро. Това включва осем активни съставки, както и високоефективни семена за хибридна пшеница и уникални хибриди соя, рапица, памук и зеленчуци. BASF активно интегрира в офертата си, към фермерите и в земеделието, устойчиво развитие на всички бизнес направления чрез иновативни решения в портфолиото си. „Критериите за устойчиво развитие са силно заложени в целия ни процес на научноизследователска и развойна дейност, за да се идентифицират и доразработят онези съединения, които са от полза както за фермерите, така и за околната среда,” каза Петер Екес, президент на „Бионаучни изследвания“ в BASF.

По-добро обслужване на клиентите

„С нашата стратегия ние отваряме нова страница, която поставя бизнеса на фермера в центъра на всичко, което правим – сподели Винсент Гроу, президент на отдел „Решения в земеделието“ на BASF. – Земеделските производители отглеждат различни култури с различен вегетационен период и изисквания за култивиране. Ето защо ние се фокусираме върху определени култури за комбинирано отглеждане, към които е насочена нашата печеливша оферта. Така можем по най-добрия начин да подкрепим клиентите си, за да увеличат добивите си, да минимизират рисковете от климатични промени и натиска от болести, както и да им помогнем да отговорят на обществените изисквания.”

Стратегията на BASF в земеделието - растеж чрез иновации
3136

Последни материали
Виж
Проектобюджет 2020 г. - земеделие
Парите за издръжка на работещите в контрола на храните се вдигат с 3,5 млн. лв. през 2020 г.
Еколози искат оставката на екоминистъра
България губи над 5 милиона евро от програма „Околна среда“, ЕК обмисля спиране на междинните плащания
След потвърждение за рисковете за здравето от Европейската агенция по храните
ЕС забранява употребата на хлорпирифос от догодина
Само при фуражната пшеница е регистриран спад
Украйна изнася в бясно темпо маслодайни култури и зърно
Анкетата на Сдружение за модерна търговия
Българските продукти са водещи в асортимента на Billa, Kaufland, Lidl и T MARKET
Задушена тиква с гъби
Свързани материали
Виж
Нова високодобивна генетика рапични хибриди, вече и в България!
Интуиция, Интелект, InVigor®
Селскостопанският филиал на BASF отчете ръст на продажбите от 26%
Активното вещество е и с ниска токсичност за полезните насокеми като опрашителите
Нов инсектицид на BASF за вредители по соята бе регистриран в САЩ
За да помогне на сънародниците си да придобият Monsanto
BASF подписа договора за придобиването на още активи на Bayer
За получаване на окончателно разрешение от ЕК за сделката с Monsanto
Bayer ще продава на BASF бизнеса си за производство на зеленчукови семена
Заради придобиването на Monsanto
BASF купува част от бизнеса на Bayer за близо 6 милиарда евро
Приятели на SINOR.bg:  Стоматолог, София | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
SINOR.bg 2003 - 2019
Essential SSL

Използваме бисквитки (cookies), за да ви осигурим възможно най-добро преживяване в нашия уеб сайт. Чрез използването на нашия уебсайт Вие се съгласявате със запазването на бисквитки във Вашето устройство.

Приемам