Начало » Новини » Света
12.11.2019 г.

Стратегията на BASF в земеделието - растеж чрез иновации

Стратегията на BASF в земеделието - растеж чрез иновации

Отдел „Решения в земеделието“ на BASF се насочва към увеличаване на пазарния дял и ръст от 1% над селскостопанския сектор. До 2030 г. отделът цели растеж на продажбите с 50%. Това ще помогне значително на BASF Group да постигне целта си за продажби в размер на 22 млрд. евро до 2025 г. с помощта на иновативни продукти, които имат съществен принос и добавена стойност. Целта е печалбата преди лихви и данъци на отдел „Решения в земеделието“ на BASF да нараства средно с 5% годишно.

 

- Нашето предложение обединява семена, хибриди, растителна защита и дигитални решения, за да допринесе за успеха на фермерите по цял свят

- Стремеж към печеливш растеж от 1-процентен пункт над световния селскостопански пазар и 50-процентово увеличение на продажбите до 2030 г.

- Лансиране на над 30 нови продукта до 2028 г. с пиков потенциал за продажби от над 6 млрд. евро

- По-високи продажби на продукти, които допринасят съществено за устойчивото развитие в земеделието

 

„Има все по-голямо търсене от страна на фермерите, регулаторните органи и потребителите из цял свят, BASF да бъде от полза за обществото – във финансов, социален и екологичен аспект. С нашата стратегия, насочена към иновации в земеделието, ние посрещаме това предизвикателство, като се фокусираме върху потребностите на нашите клиенти и обществото. Вярваме, че ще намерим правилния баланс за успех – за фермерите, за земеделието и за бъдещите поколения,” заяви Саори Дюборг, член на Борда на изпълнителните директори, по време на пресконференция в Центъра за иновации в земеделието на BASF в белгийския град Гент.

Стратегията на BASF в земеделието се основава на иновации, които дават възможност на фермерите да осигуряват храна на нарастващото население и да се изправят пред предизвикателства, като ограничена обработваема земя, натиск от болести и изменение на климата. Увеличаването на бюджета за научноизследователска и развойна дейност до приблизително 900 мнл. евро през 2019 г. е в подкрепа на иновационната политика на BASF за земеделието. До 2028 г. BASF ще лансира на пазара над 30 нови продукта с пиков потенциал за продажби от над 6 млрд. евро. Това включва осем активни съставки, както и високоефективни семена за хибридна пшеница и уникални хибриди соя, рапица, памук и зеленчуци. BASF активно интегрира в офертата си, към фермерите и в земеделието, устойчиво развитие на всички бизнес направления чрез иновативни решения в портфолиото си. „Критериите за устойчиво развитие са силно заложени в целия ни процес на научноизследователска и развойна дейност, за да се идентифицират и доразработят онези съединения, които са от полза както за фермерите, така и за околната среда,” каза Петер Екес, президент на „Бионаучни изследвания“ в BASF.

По-добро обслужване на клиентите

„С нашата стратегия ние отваряме нова страница, която поставя бизнеса на фермера в центъра на всичко, което правим – сподели Винсент Гроу, президент на отдел „Решения в земеделието“ на BASF. – Земеделските производители отглеждат различни култури с различен вегетационен период и изисквания за култивиране. Ето защо ние се фокусираме върху определени култури за комбинирано отглеждане, към които е насочена нашата печеливша оферта. Така можем по най-добрия начин да подкрепим клиентите си, за да увеличат добивите си, да минимизират рисковете от климатични промени и натиска от болести, както и да им помогнем да отговорят на обществените изисквания.”

Стратегията на BASF в земеделието - растеж чрез иновации
11238
 

Последни материали
Виж
Какво обсъди МЗХ с гълъбовъдите
8869 производители на царевица получиха над 21 млн. лева извънредна помощ
Форум В Стара Загора
АЧС извади българското свиневъдство от строя за цели две години
Турция се похвали с най-добрия риболовен сезон на паламуд
2024 г. беше най-топлата година, регистрирана за Европа
Европа е най-бързо затоплящият се континент, пострадаха 413 000 души през 2024
УС на ДФЗ
Одобрени са помощите за изложения за БФС и за някои животновъдни организации
Свързани материали
Виж
BASF задава нова посока с корпоративната си стратегия и поддържа високо ниво на дивиденти
Методът TripleS прозрачно оценява продуктовия портфейл
BASF увеличи с 12 милиарда евро продажбите си на иновативни продукти
Проекти извън сферата на научната и развойна дейност също ще се възползват от иновацията
BASF подобрява изследователско-развойната си дейност с по-мощен суперкомпютър
Кандидатствайте!
BASF отново ще награди стартъпи и новатори в България
Фокусиран върху иновациите
Български хъб за храни е сред първите шест в конкурса BASF INNOVATION HUB 2022
В областта на стратегията “От фермата до трапезата“
BASF приема заявления за финансиране на стартъпи и иновативни проекти в България
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2025
RSS новини