Начало » Новини » Света
12.11.2019 г.

Стратегията на BASF в земеделието - растеж чрез иновации

Стратегията на BASF в земеделието - растеж чрез иновации

Отдел „Решения в земеделието“ на BASF се насочва към увеличаване на пазарния дял и ръст от 1% над селскостопанския сектор. До 2030 г. отделът цели растеж на продажбите с 50%. Това ще помогне значително на BASF Group да постигне целта си за продажби в размер на 22 млрд. евро до 2025 г. с помощта на иновативни продукти, които имат съществен принос и добавена стойност. Целта е печалбата преди лихви и данъци на отдел „Решения в земеделието“ на BASF да нараства средно с 5% годишно.

 

- Нашето предложение обединява семена, хибриди, растителна защита и дигитални решения, за да допринесе за успеха на фермерите по цял свят

- Стремеж към печеливш растеж от 1-процентен пункт над световния селскостопански пазар и 50-процентово увеличение на продажбите до 2030 г.

- Лансиране на над 30 нови продукта до 2028 г. с пиков потенциал за продажби от над 6 млрд. евро

- По-високи продажби на продукти, които допринасят съществено за устойчивото развитие в земеделието

 

„Има все по-голямо търсене от страна на фермерите, регулаторните органи и потребителите из цял свят, BASF да бъде от полза за обществото – във финансов, социален и екологичен аспект. С нашата стратегия, насочена към иновации в земеделието, ние посрещаме това предизвикателство, като се фокусираме върху потребностите на нашите клиенти и обществото. Вярваме, че ще намерим правилния баланс за успех – за фермерите, за земеделието и за бъдещите поколения,” заяви Саори Дюборг, член на Борда на изпълнителните директори, по време на пресконференция в Центъра за иновации в земеделието на BASF в белгийския град Гент.

Стратегията на BASF в земеделието се основава на иновации, които дават възможност на фермерите да осигуряват храна на нарастващото население и да се изправят пред предизвикателства, като ограничена обработваема земя, натиск от болести и изменение на климата. Увеличаването на бюджета за научноизследователска и развойна дейност до приблизително 900 мнл. евро през 2019 г. е в подкрепа на иновационната политика на BASF за земеделието. До 2028 г. BASF ще лансира на пазара над 30 нови продукта с пиков потенциал за продажби от над 6 млрд. евро. Това включва осем активни съставки, както и високоефективни семена за хибридна пшеница и уникални хибриди соя, рапица, памук и зеленчуци. BASF активно интегрира в офертата си, към фермерите и в земеделието, устойчиво развитие на всички бизнес направления чрез иновативни решения в портфолиото си. „Критериите за устойчиво развитие са силно заложени в целия ни процес на научноизследователска и развойна дейност, за да се идентифицират и доразработят онези съединения, които са от полза както за фермерите, така и за околната среда,” каза Петер Екес, президент на „Бионаучни изследвания“ в BASF.

По-добро обслужване на клиентите

„С нашата стратегия ние отваряме нова страница, която поставя бизнеса на фермера в центъра на всичко, което правим – сподели Винсент Гроу, президент на отдел „Решения в земеделието“ на BASF. – Земеделските производители отглеждат различни култури с различен вегетационен период и изисквания за култивиране. Ето защо ние се фокусираме върху определени култури за комбинирано отглеждане, към които е насочена нашата печеливша оферта. Така можем по най-добрия начин да подкрепим клиентите си, за да увеличат добивите си, да минимизират рисковете от климатични промени и натиска от болести, както и да им помогнем да отговорят на обществените изисквания.”

Стратегията на BASF в земеделието - растеж чрез иновации
10852
 

Последни материали
Виж
Система за електронно управление
Инструкции как да получите своето УРН за електронно кандидатстване в ДФЗ
Въпреки негативните ефекти от войната в Украйна
България е значим фактор в международния пазар на изделия от дървесина
Безвъзмездно изготвяне на документите
Стартира приема за подпомагане на малките земеделски стопани
19-22.11.2024 г.
Седмичен обзор на Софийска стокова борса
От януари до октомври включително на годишна база
Молдова вдигна двойно приходите от износа на ябълки за ЕС
Насоки кандидатстване
Автоматично одобряват проектите на много малки фермери, натрупали 52 точки
Свързани материали
Виж
BASF задава нова посока с корпоративната си стратегия и поддържа високо ниво на дивиденти
Методът TripleS прозрачно оценява продуктовия портфейл
BASF увеличи с 12 милиарда евро продажбите си на иновативни продукти
Проекти извън сферата на научната и развойна дейност също ще се възползват от иновацията
BASF подобрява изследователско-развойната си дейност с по-мощен суперкомпютър
Кандидатствайте!
BASF отново ще награди стартъпи и новатори в България
Фокусиран върху иновациите
Български хъб за храни е сред първите шест в конкурса BASF INNOVATION HUB 2022
В областта на стратегията “От фермата до трапезата“
BASF приема заявления за финансиране на стартъпи и иновативни проекти в България
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2024
RSS новини