Начало » Пазари » Животинска продукция
27.10.2018 г.

Danone залага троен ръст на продажбите на растителни заместители на млякото до 2025 година

След наскоро обявения тримесечен спад на приходите
Danone залага троен ръст на продажбите на растителни заместители на млякото до 2025 година

Френският гигант в производството на млечни продукти Danone обяви, че планира до 2025 г. да разшири трикратно бизнеса си за производство на напитки на растителна основа, за да съчетае позициите си в бранша с високия потенциал за растеж на продажбите на растителните аналози, съобщи електронното издание DairyNews. От компанията очакват продажбите в сегмента на растителните заместители и киселото мляко да достигнат 5 млрлд. евро от настоящите 1,7 млрд. евро.

„Разработваме уникално портфолио на бранда „Манифесто” – продукти, насочени към здравословен и целеустремен стил на живот, които да обхванат колкото се може повече потребители. Стратегията ни за растеж е съсредоточена върху иновациите, особено сред младото поколение, а стратегическите ни приоритети запазват ориентацията си към ускоряване на растежа и максимизиране на ефективността”, заяви генералният менисжър на френския млечен гигант Еманюел Фабер. В компанията продължават да залагат на пазарните тенденции, отразяващи стила на живот и потребностите на клиентите.

Съобщението излезе само седмица, след като Danone обяви спад от 4,4% на продажбите през третото тримесечие заради слаба производителност в подразделението си за детски храни в Китай (след 12 месеца на изключителен растеж на местния пазар) и бойкотирането на продуктите й от потребителите в Мароко. През миналия месец пък компанията се включи в създаването на организация за лобиране в полза на млечните заместители в Канада.

Danone залага троен ръст на продажбите на растителни заместители на млякото до 2025 година
18058

Последни материали
Виж
Европейската комисия публикува препоръки за единен подход на ЕС при тестване за COVID-19
Седмичен обзор на Софийска стокова борса
Закупуването на пшеница от Полша на търга в Египет е показателно
Поскъпването на черноморската пшеница заплашва конкурентоспособността
Средната цена и паднала до 32,58 евроцента за килограм
Производството на мляко в ЕС е нараснало с близо 2 на сто за 6 месеца
За преодоляване на последиците от коронавирусната пандемия
Тръмп обеща още 13 милиарда долара на фермерите
Редовен отчет
Преди края на приема подадените заявления за мярката COVID са близо 34 500
Свързани материали
Виж
Заради непрозрачното ценообразуване на местния производител
Lidl се отказва от продуктите на Danone в магазините си във Франция
Средствата ще бъдат използвани за намаляване дела на заемите и за постигане на устойчиви цени на собствената продукция
Danone продаде голяма част от дела си в японска компания за над 1 милиард евро
Продажбите в Европа и Северна Америка са нараснали с над една пета
Чистата печалба на Danone скочи с над 40 на сто през миналата година
Danone продава част от бизнеса си в САЩ на Lactalis
Danone отчете над една трета ръст на печалбата през финансовата 2016 година
Приятели на SINOR.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
SINOR.bg 2003 - 2020
Essential SSL

Използваме бисквитки (cookies), за да ви осигурим възможно най-добро преживяване в нашия уеб сайт. Чрез използването на нашия уебсайт Вие се съгласявате със запазването на бисквитки във Вашето устройство.

Приемам