Начало » Пазари » Животинска продукция
27.10.2018 г.

Danone залага троен ръст на продажбите на растителни заместители на млякото до 2025 година

След наскоро обявения тримесечен спад на приходите
Danone залага троен ръст на продажбите на растителни заместители на млякото до 2025 година

Френският гигант в производството на млечни продукти Danone обяви, че планира до 2025 г. да разшири трикратно бизнеса си за производство на напитки на растителна основа, за да съчетае позициите си в бранша с високия потенциал за растеж на продажбите на растителните аналози, съобщи електронното издание DairyNews. От компанията очакват продажбите в сегмента на растителните заместители и киселото мляко да достигнат 5 млрлд. евро от настоящите 1,7 млрд. евро.

„Разработваме уникално портфолио на бранда „Манифесто” – продукти, насочени към здравословен и целеустремен стил на живот, които да обхванат колкото се може повече потребители. Стратегията ни за растеж е съсредоточена върху иновациите, особено сред младото поколение, а стратегическите ни приоритети запазват ориентацията си към ускоряване на растежа и максимизиране на ефективността”, заяви генералният менисжър на френския млечен гигант Еманюел Фабер. В компанията продължават да залагат на пазарните тенденции, отразяващи стила на живот и потребностите на клиентите.

Съобщението излезе само седмица, след като Danone обяви спад от 4,4% на продажбите през третото тримесечие заради слаба производителност в подразделението си за детски храни в Китай (след 12 месеца на изключителен растеж на местния пазар) и бойкотирането на продуктите й от потребителите в Мароко. През миналия месец пък компанията се включи в създаването на организация за лобиране в полза на млечните заместители в Канада.

Danone залага троен ръст на продажбите на растителни заместители на млякото до 2025 година
24506
 

Последни материали
Виж
Проведе се мащабно обучение за разследване на отравяния на диви животни
Забраната за внос не е целяла подпомагане на местните производители
Турция се мъчи да пласира огромни запаси скъпа пшеница
Актуални данни за болестите и неприятелите
Заради сушата пшеницата е на втори лист, а ранната рапица – фаза „розетка“
Твърдата пшеница е изключението през сезона
ЕК сви рязко оценките за реколтите от мека пшеница, царевица и слънчоглед в ЕС
До 12 ноември
Само седмица да се запознаете с насоките при кандидатстване за млади, малки и нови фермери
Класическо кьопоолу
Свързани материали
Виж
За задоволяване на нарасналото търсене на продукти, богати на белтъчини
Danone мести част от производството на кисело мляко от Испания в Румъния
За да спести разходи за 1 милиард евро
Данон уволнява до 2000 служители
Заради непрозрачното ценообразуване на местния производител
Lidl се отказва от продуктите на Danone в магазините си във Франция
Средствата ще бъдат използвани за намаляване дела на заемите и за постигане на устойчиви цени на собствената продукция
Danone продаде голяма част от дела си в японска компания за над 1 милиард евро
Продажбите в Европа и Северна Америка са нараснали с над една пета
Чистата печалба на Danone скочи с над 40 на сто през миналата година
Danone продава част от бизнеса си в САЩ на Lactalis
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2024
RSS новини