Начало » Пазари » Животинска продукция
04.07.2017 г.

Danone продава част от бизнеса си в САЩ на Lactalis

sinor

Френската компания за производство на млечни продукти, детски и специализирани храни Danone се е съгласила да продаде за 875 млн. долара бившия американски биопроизводител Stonyfield на конкурента си Lactalis в рамките на поетите ангажименти към властите в САЩ след придобиването на друг местен производител на органична продукция – групата Whitewave, съобщи електронното издание УкрАгроКонсалт.

От Danone обявиха, че цената на продажбата е формирана на около 20 пъти рамера на печалбата на Stonyfield за 2016 г. преди лихви, данъци и амортизации (EBITDA), като оборотът от продуктите на марката за същата година е достигнал около 370 млн. долара. От Lactalis пък се надяват чрез сделката да разширят присъствието си на пазара в САЩ, като очакванията са тя да бъде приключена още през настоящото тримесечие.

Stonyfield е създадена през 1983 г. и е сред първите компании на пазара на биологична продукция в САЩ. Danone придоби част от акциите ѝ през 2001 г. и получи пълен контрол над нея през 2004 г. През миналата година обаче общите приходи на френската млечна компания, която продава продукзията си в 130 държави по целия свят, намаля с 2,1% до 21,9 млрд. евро.

Френският ѝ конкурент Lactalis е частна компания, основана през 1933 г., е смятана за най-големия производител на сирена в света и е сред световните лидери на пазара на млечни продукти като цяло. Притежава 230 предприятия в 43 държави, произвеждащи млечни продукти под марките Parmalat, President, Bridel, Valmont, Lactel и др., а годишният ѝ оборот надхвърля 17 млрд. евро. 

Danone продава част от бизнеса си в САЩ на Lactalis
9339
 

Последни материали
Виж
Проведе се мащабно обучение за разследване на отравяния на диви животни
Забраната за внос не е целяла подпомагане на местните производители
Турция се мъчи да пласира огромни запаси скъпа пшеница
Актуални данни за болестите и неприятелите
Заради сушата пшеницата е на втори лист, а ранната рапица – фаза „розетка“
Твърдата пшеница е изключението през сезона
ЕК сви рязко оценките за реколтите от мека пшеница, царевица и слънчоглед в ЕС
До 12 ноември
Само седмица да се запознаете с насоките при кандидатстване за млади, малки и нови фермери
Класическо кьопоолу
Свързани материали
Виж
За задоволяване на нарасналото търсене на продукти, богати на белтъчини
Danone мести част от производството на кисело мляко от Испания в Румъния
За да спести разходи за 1 милиард евро
Данон уволнява до 2000 служители
Заради непрозрачното ценообразуване на местния производител
Lidl се отказва от продуктите на Danone в магазините си във Франция
След наскоро обявения тримесечен спад на приходите
Danone залага троен ръст на продажбите на растителни заместители на млякото до 2025 година
Средствата ще бъдат използвани за намаляване дела на заемите и за постигане на устойчиви цени на собствената продукция
Danone продаде голяма част от дела си в японска компания за над 1 милиард евро
Продажбите в Европа и Северна Америка са нараснали с над една пета
Чистата печалба на Danone скочи с над 40 на сто през миналата година
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2024
RSS новини