От 1 до 9 януари 2017 г. чрез портала за електронни услуги на Националната агенция по приходите (НАП) ще бъдат достъпни следните услуги, които са важни за фирмите, съобщиха от пресцентъра на агенцията. За подаване на декларации и документи за осигурителните вноски (декларации обр. 1, обр. 3, обр. 5, обр. 6, обр. 7), включително и уведомления за трудови договори.
За подаване на справки-декларации, описи на наличните активи по ЗДДС и дневници по ЗДДС и VIES декларация.
За подаване на декларация по чл.50 от ЗДДФЛ за 2016 г.;
За подаване на декларация по чл.55 от ЗДДФЛ и чл. 201 от ЗКПО за четвърто тримесечие на 2016 г. и декември 2016 г.
От агенцията призовават за търпение, ако е възможно забавяне в получаването на резултатите от обработката на подаваните по електронен път декларации и документи.
В периода от 01.01.2017 г. до 09.01.2017 г. електронните услугите, предоставящи информация от данъчно-осигурителната сметка на задължените лица („Справка за задълженията, с възможност за извършване на плащане“, „Справка за задълженията и плащанията“ и „Справка за извършени плащания, преведени по сметки на НАП и погасени задължения с тях“), ще работят с данни, актуални към 31.12.2016 г.
По отношение на обслужването на клиентите в офисите на НАП се припомня, че в периода от 3 до 9 януари 2017 г. там ще се приемат всички декларации, искания и заявления. Издаването на документи от страна на НАП ще бъде възобновено след финализиране на дейностите по годишното приключване.