Начало » Новини » Света
02.11.2015 г.

Еврокомисията одобри нови четири програми за 13,1 млн. евро за реклама на български стоки в чужбина

Пробив

Sinor.bg

В края на октомври Комитетът за обща организация на селскостопанските пазари към Европейската комисия за „Промоции на земеделски продукти” одобри проектите на още четири български браншови организации, които самостоятелно или в партньорство с други евроорганизации ще представят продукцията си в ЕС или държави извън Общността. Това съобщиха от министерството на земеделието, представяйки четирите български предложения.

Първият проект е на Националния съюз на градинарите в България за „Информационна и промоционална програма за пресни череши” на пазарите на Саудитска Арабия, Обединените арабски емирства и Беларус. Общата стойност на проекта е за 1 639 645 евро и ще се изпълнява през следващите три години.

Асоциацията на земеделските производители в България е спечелила проект за информационна и промоционална програма за пресни плодове „Обичам плодове”, която ще се реализира на пазарите на Великобритания, Литва и Румъния. Стойността на проекта е за 4 053 397 евро и също ще се изпълнява през следващите години.

Националната лозаро-винарска камара също има одобрен проект за промоция на вина със защитгени наименования за произход и защитени географски указания. Проектът цели промоции на пазарите в САЩ и Китай, като стойността на проекта е за 3 578 397 евро.

Последният проект е международен и ще се прилага от Регионалната лозаро-винарска камара „Южно Черноморие” – Бургас и гръцкото сдружение „Tirnavos”. Проектът се казва „Промоция на европейски спиртни напитки с географско указание”, като целта съвместно да се рекламират българска ракия и гръцката спиртна напитка „ципуро” на пазарите на САЩ, Русия и Беларус. Стойността на проекта е за 3 910 309 евро.

От 2009 г. досега България има одобрени 16 промоционални програми за земеделски продукти по Европейската схема за промоции. Някои се изпълняват съвместно с други европейски държави.

Еврокомисията одобри нови четири програми за 13,1 млн. евро за реклама на български стоки в чужбина
6810
 

Последни материали
Виж
Рапицата и соята също са сред отличниците
Украйна печели най-много от износа на растителни масла, царевица и пшеница
За още 6 месеца, считано от 22 ноември
В Сърбия цената на хляба от брашно тип 500 остава 50 евроцента
С трикратен ръст на доставките
САЩ вече са втори вносител на зърно в ЕС след Украйна
Система за електронно управление
Инструкции как да получите своето УРН за електронно кандидатстване в ДФЗ
Въпреки негативните ефекти от войната в Украйна
България е значим фактор в международния пазар на изделия от дървесина
Безвъзмездно изготвяне на документите
Стартира приема за подпомагане на малките земеделски стопани
Свързани материали
Виж
Количествата слънчоглед в страната са достатъчни за следващите 4 години и половина
Цени на олиото над 5 лева осигуряват поне 3 лева печалба на търговците
Приемът тази година е от 17 февруари до 6 март
Рекламата на вино с географски означения - с по-висок бюджет и до 80% субсидии вместо досегашните 50
Лихвата по ипотечния кредит за първата година е едва 2,9 на сто с гратисен период по главницата от 12 месеца
Агрион Финанс раздава кредити с промоционални условия на БАТА АГРО
Промоции
Тази есен БАСФ за първи път пуска нова генерация хибриди за рапица
С до 10,50 лева е чистата печалба от декар при есенниците, третирани със Систива
Систива – 3,60 лв/дка за 360-градусова защита от сеитба до пролетта
Организацията получава 150 хил. лв. за реклама на меда
Българските пчелари се сдружиха за общо представяне на продукцията
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2024
RSS новини