Начало » Новини » Страната

Дженифър Гилбърг оглави направление Байер Кроп Сайанс за региона Румъния, България и Молдова

Жечо Мурзов продължава да ръководи търговския отдел в България
Екатерина Стоилова / 10.09.2025 г.
Дженифър Гилбърг оглави направление Байер Кроп Сайанс за региона Румъния, България и Молдова

Дженифър Гилбърг Снимка: Байер Кроп Сайанс

Байер обявяви назначаването на Дженифър Гилбърг като ръководител на бизнес направлението Кроп Сайанс за групата държави Румъния, България и Република Молдова, наследявайки Буалем Саиди. Дженифър ще отговаря за стратегическия растеж на Кроп Сайанс, като ще се фокусира върху укрепването на портфолиото от земеделски решения на компанията и осигуряването на съответствие с корпоративните цели, при спазване на нормативните изисквания в региона, съобщиха от компанията.

В България Жечо Мурзов продължава да ръководи бизнес направлението Кроп Сайанс на позицията Търговски директор за страната.

„За мен е чест да поема ролята на Ръководител на бизнес направлението Кроп Сайанс за Румъния, България и Република Молдова. Уверена съм, че с нашия талантлив екип ще продължим да подкрепяме земеделските производители с иновативни решения, допринасяйки за развитието на ефективно и устойчиво земеделие в региона“, споделя Дженифър Гилбърг.

Новият ръководител има 15 години международен опит в изграждането и управлението на големи търговски организации, с експертиза в областта на маркетинга, ефективността на продажбите, клиентско направление и дигиталната трансформация. Професионалният ѝ път включва лидерски позиции на различни пазари, включително Колумбия, Бразилия, Испания, Германия и Швейцария. Дженифър притежава бакалавърска степен по бизнес администрация и международна MBA степен от IE Business School в Мадрид.

Жечо Мурзов започва кариерата си в Байер България през 2004 година като търговски представител в направление Растителна защита. През годините заема различни позиции в Байер Кроп Сайанс в областта на маркетинг и управление на екипи и продажби. От 2014 до 2019 година Жечо е Ръководител продажби за Байер Кроп Сайанс България, а от юли 2019 година поема позицията Търговски директор на Кроп Сайанс за България.

Байер е международна компания с основен опит в областите на здравеопазване и хранене от науките за живота. В съответствие с мисията „Здраве за всички, глад за никого“, продуктите и услугите на компанията са насочени към това да помогнат на хората и планетата да процъфтяват, като подкрепят усилията за преодоляване на основните предизвикателства, поставени от нарастващото и застаряващо глобално население. Байер се ангажира да стимулира устойчиво развитие и да генерира положително въздействие с бизнесите си. В същото време Групата цели да създава стойност и да увеличава потенциала си за печалба, чрез иновации и растеж. Марката Байер означава доверие, отговорност и качество в цял свят. През финансовата 2024г. в Групата работят около 93 000 служители, а компанията реализира продажби в размер на 46.6 млрд. евро. Разходите за научноизследователска и развойна дейност възлизат 6.2 млрд. евро.

Дженифър Гилбърг оглави направление Байер Кроп Сайанс за региона Румъния, България и Молдова
888
 

Последни материали
Виж
Мониторингът на стопанствата да е през сателитни снимки
Европейският парламент гласува с мнозинство за самостоятелен бюджет за ОСП след 2027 г.
Неформална среща
Иновациите и зеленият преход – фокус на срещата на земеделските министри на ЕС в Копенхаген
Форум
Държавата обещава подкрепа за птицевъди и свиневъди
Информационна кампания
Георги Тахов в Добрич: Еврото ще донесе повече пазарни възможности и конкурентоспособност за фермерите
Жечо Мурзов продължава да ръководи търговския отдел в България
Дженифър Гилбърг оглави направление Байер Кроп Сайанс за региона Румъния, България и Молдова
Компенсации заради Меркосур
Урсула фон дер Лайен обяви кампания "Купувайте европейски храни" и мерки за подкрепа на фермерите в ЕС
Свързани материали
Виж
Подразделението Crop Science е с основна заслуга за силните резултати
Тримесечната печалба и приходи на Bayer нараснаха значително
Особено силно е представянето в селскостопанското подразделение
Bayer вдигна тримесечната нетна печалба с над 40 на сто
Групата като цяло отчита силна 2018 година с успешното поглъщане на Monsanto
Bayer вдигна приходите и печалбата от селскостопанската продукция
Bayer залага ежегоден ръст на продажбите от поне 4 на сто до 2022 година
Дигитализацията в услуга на новите модели в земеделието
Габор Равицки: „Байер“ излиза от лабораториите за пряка комуникация с фермерите
Сделката на века - Bayer купи Monsanto за 63,5 млрд. долара
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
АВТОРИ |  РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2025
RSS новини