Начало » Новини » Интервю
07.09.2018 г.

Габор Равицки: „Байер“ излиза от лабораториите за пряка комуникация с фермерите

Дигитализацията в услуга на новите модели в земеделието
Габор Равицки: „Байер“ излиза от лабораториите за пряка комуникация с фермерите

Габор Равицки по време на откритите дни Снимка: sinor

След 30 години поколенията ще трябва да произвеждат с 50 процента повече храни за изхранване за растящото население, но на фона на непрекъснатото свиване на плодородната земя в световен мащаб проблемът с осигуряването на нужното препитание ще се превърне в най-голямата заплаха за човечеството. Именно затова и световните компании като „Байер“ отдавна работят в посока за икономичното и ефективно използване на природните дадености, необходими за опазване на ресурсите на планетата.

По време на откритите дни на „Байер България“, организирани по повод иновационната политика на компанията в областта на земеделието, управителят и търговски директор на направление Кроп Сайънс на „Байер България“ Габор Равицки заедно с екип от експерти представи основните насоки за работа с фермерите.

„За нас като компания с над стогодишен опит в България е от изключително значение да запазим партньорството си и да продължим бъдещата си дейност, използвайки предимствата на дигиталната техника“, посочи още Равицки. Като наблегна на необходимостта да се излезе от лабораториите, управителят на „Байер България“ подчерта колко важно за тях е да засилят обмена на информация със земеделските производители.

Още през тази есен компанията ще изненада стопаните с ново дигитално приложение, което ще им помага в ежедневната работа на полето, посочи в своята презентация и Елеонора Маркова, маркетинг мениджър на „Байер България“. Приложението ще може да се ползва на мобилни телефони и лаптопи, така че стопаните да имат пълната информация за плевелите, болестите и вредителите по различните култури, съчетана с всички продукти на „Байер“, които са на пазара.

С придобиването на Монсанто през това лято „Байер“ придоби и изследователската компания Climate Corporation, специализирана в прилагането на подобни иновативни дигитални решения.

Въз основа на данните за вида на почвите и климатичните особености за дадения регион „Байер“ ще бъде в състояние да направлява всекидневно дейността на фермера, така че той да прилага точната доза на използваните торове и препарати за висока реколта.

В бъдеще компанията ще разшири тези иновативни проекти, така че българските земеделци да постигат максимален резултат при минимални разходи.

По данни на световните изследователски центрове плодородната земя на планетата е едва 3 процента от сушата. Проблемът е, че всяка година от ерозии и поройни дъждове се губят близо 120 хиляди квадратни километра плодородна земя, равняващи се на територията на България, посочи и доцент д-р Божин Божинов от Аграрния университет в Пловдив.

Заради климатични промени всяка година се губят по една трета от произведените земеделски продукти - било поради болести и неприятели, било поради неправилно съхранение, обясни и експертът по безопасността на храните Ивелин Тончев.

При сегашното процентно съотношение между плодородни земи и население на Земята, на всеки човек са му необходими 1,6 дка площ, за да може да се изхрани в рамките на една година. При бързо стопяващата се плодородна земя обаче след 60 години огромна част от Земята ще бъде пустиня.

Именно затова и развойните бази на компаниите като „Байер“, работещи в областта на земеделието, правят всичко възможно за пълноценното усвояване на биологичните ресурси и повторното им използване в практиката.

Екатерина Стоилова

Габор Равицки: „Байер“ излиза от лабораториите за пряка комуникация с фермерите
36073
 

Последни материали
Виж
Създава се Институт за иновационни технологии за растително и почвено здраве
Още 200 милиона трябва да осигури държават
Преструктурираха средства на ДФЗ за изплащане на украинската помощ
Цената на едро е добра
В Сливен вече берат череши
Аржентинските фермери настояват за отмяна на експортното мито върху износа на пшеница
Снегът изпочупи младите ластари на малините
Ниските температури нанесоха значителни щети на овошките в Сърбия
Специализирана в търговия с цитрусови и костилкови плодове
Испанска компания залага на производството на ягодови култури в Румъния
Свързани материали
Виж
Михаил Михайлов, регионален представител на „Байер Кроп Сайанс“ за Добрич
Есенните промоции на „Байер” се съчетават със застраховка рапица срещу непоникване при суша
Байер предвижда удвояване на пазарите си и въвежда регенеративно земеделие върху повече от 400 милиона акра
Промо пакетите на пазарния лидер не са за изпускане
Иновативната растителна защита от „Байер“ опазва пшеницата и в лоши години като тази
Първото издание на „Байер Агро Арена“ 2023 г. се проведе в землището на село Горна Митрополия
„Байер“ показа утвърдени формули за успешна защита на пшеница
Пазарният лидер в сегмента даде заявка за отлични резултати и през 2023 г.
„Байер“ представи схеми за категорична защита от житни и широколистни плевели в царевица
Зелен физиологичен ефект при пшеницата и ечемика
Как да получите 20 % допълнителен добив от дълго защитно действие и хармоничен, физиологичен ефект?
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2024
RSS новини