Kaufland България предлага прясно месо, месни продукти и колбаси, произведени в общо 21 региона на страната при спазване на строга и прозрачна процедура по проверка и контрол на качеството.
72% от общото количество месо и месни продукти в Kaufland са българско производство твърдят от компанията. За да удовлетвори търсенето от страна на клиентите на родни продукти и в подкрепа на местното производство, Kaufland предлага български колбаси на производители от 12 региона в страната, като Пловдив, Велико Търново, София, Благоевград и Хасково. Производители от 9 региона снабдяват хипермаркетите с прясно българско месо.
Чуканов: Имаме шансове за износ на телешко месо за Близкия Изток
Най-голям е броят им в Хасково и Стара Загора, като картата допълват още Варна, Велико Търново, Габрово, Монтана, Ловеч, Разград и Пловдив.
Kaufland предлага и продукцията на общо 21 семейни ферми и малки мандри у нас в специално обособени фермерски щандове в рамките на хипермаркетите си в София, Пловдив, Варна, Велико Търново, Горна Оряховица, Русе и Ямбол.
Тази година Kaufland България задълбочи още повече партньорството си с родните производители, като лансира своята първа линия продукти родно производство „Брей!“, която отчете огромен интерес към колбасите и пресните месни продукти. В рамките само на месец от първото им излагане на регалите, бяха продадени общо над 100 000 артикула от категорията - Горнооряховски суджук със защитено географско указание, направен по традиционна рецепта, филе „Елена“ и панагюрска луканка с традиционно специфичен характер и др. Всички месни продукти от марката „Брей!“ са произведени в регионите на Варна, Велико Търново, Горна Оряховица, Добрич, Пазарджик и Пловдив.