След прецизен анализ на настоящите си партньори в рекламата и връзките с обществеността селскостопанското подразделение в американския концерн DowDuPont взе решение за консолидиране на рекламната кампания за своя бизнес за растителна защита през 2018 г., съобщиха от компанията. Вместо досегашните си партньори от The Lacek Group/Geometry Global и Exponent PR със задачата ще се заеме Bader Rutter.
Целта е популяризирането на новия бранд на наскоро слелите се компании DuPont и Dow AgroSciences, включително в средствата за масова информация. Освен това Bader Rutter ще осигурява услуги по разработване на съдържание за интегриране на портфолиото за растителна защита, в което вече влизат продуктите и на двете досегашни компании.
Решението за смяната на партньорите влиза в сила веднага и прехвърлянето на правомощията трябва да приключи към 31 декември. Lacek Group/Geometry Global ще продължи да се занимава с планирането на рекламните кампании и да носи отговорност за продажбите, докато приемането на плана за действие в средствата за масова информация се отлага и изготвянето му трябва да приключи до края на годината.
От DuPont изказват благодарност на досегашните си партньори за тяхната дългогодишна дейност в подкрепа на продуктовото портфолио на подразделението за растителна защита на компанията.