Начало » Новини » Света
07.12.2017 г.

DowDuPont избра нова агенция за връзки с обществеността и реклама на продукцията си

Целта е популяризирането на новия бранд на наскоро слелите се компании
DowDuPont избра нова агенция за връзки с обществеността и реклама на продукцията си

sinor

След прецизен анализ на настоящите си партньори в рекламата и връзките с обществеността селскостопанското подразделение в американския концерн DowDuPont взе решение за консолидиране на рекламната кампания за своя бизнес за растителна защита през 2018 г., съобщиха от компанията. Вместо досегашните си партньори от The Lacek Group/Geometry Global и Exponent PR със задачата ще се заеме Bader Rutter.

Целта е популяризирането на новия бранд на наскоро слелите се компании DuPont и Dow AgroSciences, включително в средствата за масова информация. Освен това Bader Rutter ще осигурява услуги по разработване на съдържание за интегриране на портфолиото за растителна защита, в което вече влизат продуктите и на двете досегашни компании.

Решението за смяната на партньорите влиза в сила веднага и прехвърлянето на правомощията трябва да приключи към 31 декември. Lacek Group/Geometry Global ще продължи да се занимава с планирането на рекламните кампании и да носи отговорност за продажбите, докато приемането на плана за действие в средствата за масова информация се отлага и изготвянето му трябва да приключи до края на годината.

От DuPont изказват благодарност на досегашните си партньори за тяхната дългогодишна дейност в подкрепа на продуктовото портфолио на подразделението за растителна защита на компанията.

DowDuPont избра нова агенция за връзки с обществеността и реклама на продукцията си
1849

Коментари (0)

Моля отбележете, че не сте робот.

Последни материали
Виж
Гювеч по карнобатски
Цени на замразено и охладено пиле в магазинната мрежа
Цени на яйца в страната
Продължава сеитбата на пшеницата и ечемика
Неблагоприятни климатични условия съпътстват посевната кампания в Румъния
Съседните страни забраниха вноса на свинско месо от Белгия
АЧС се върна в Белгия след 33 години
Бъдещето на фермерските пазари е свързано с организиране на тематични квартални събития
Ст. Апостолов: Само с демонстративни проекти за фермерските пазари не може
Свързани материали
Виж
Компанията очаква ръст в млечния бранш през следващите 5 години
DowDuPont влага 8,6 милиона долара в склад за дълбоко замразяване на закваски в Германия
В процеса на изграждане е като самостоятелна и независима компания
Земеделският бизнес на DowDuPont™ става Corteva Agriscience™
Съдебни спорове
DowDuPont победи Monsanto в патентен спор
До 2 години новата компания трябва да се раздели на 3
DuPont и Dow Chemical приключиха окончателно сливането си
Приятели на SINOR.bg:  Стоматолог, София | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
SINOR.bg 2003 - 2018

Използваме бисквитки (cookies), за да ви осигурим възможно най-добро преживяване в нашия уеб сайт. Чрез използването на нашия уебсайт Вие се съгласявате със запазването на бисквитки във Вашето устройство.

Приемам