Начало » Важно за фермера » Земеделска техника
07.09.2017 г.

Защо четиритактовите коси с марка Shindaiwa превъзхождат конкуренцията

Повече за хибридния двигател обединяващ технологията на двутактовия и четиритактовия двигател, известна като „Технологията C4”

Технологията С4 обединява най-доброто от технологията на двутактовия и четиритактовия двигател: Ниско тегло, висок въртящ момент, работа във всяко положение. И още можем да добавим, ниско съдържание на вредни емисии в изгорелите газове, ниско ниво на шума, голяма икономия на гориво. Така получаваме Технологията С4 – достъпното решение за съвременните инструменти.

История на хибридния двигател
През 1980 година местни изобретатели в Post Fall, щата Айдахо, разработват хибриден двигател, за основата на който са взети преимуществата на двутактовия двигател. Интерес към него проявили военните на САЩ. Хибридните двигатели които били по-леки и с по-голям въртящ момент започнали да заменят двутактовите в леките безпилотни разузнавателни самолети.

Принцип на работа на Технологията С4
Карбуратора на двигателя Технология С4 е разположен в долната част на цилиндъра, както е при двутактовия двигател. Отворите в цилиндъра подават гориво подобно на двутактовия двигател, който прави това за два хода и един оборот на коляновия вал. Двигателят е снабден с два горни клапана – всмукателен и изпускателен и използва четири хода на буталото (две завъртания на коляновия вал) за всеки работен цикъл. Основен елемент на Технологията С4 е уникалната камера повишаваща мощността, наречена Power Boost Chamber. За това картера е напълно херметичен, както при двутактовия двигател и има два клапана, единият е монтиран на изолатора след карбуратора, а другият е в долната част на картера. Този елемент спомага на двигателя да развие по голямо количество мощност и въртящ момент, в сравнение с традиционния четиритактов двигател, при който този елемент отсъства. Ето и описанието на всеки такт на двигателя:

Всмукване – Движението на буталото надолу пълни гориво в Power Boost Chamber, чрез отворения клапан на картера, смазвайки гърбичния механизъм, повдигачите, кобилиците и клапаните. Клапана след карбуратора е затворен. Горивото постъпва в цилиндъра през всмукателния клапан.

Нагнетяване – Движението на буталото нагоре отваря клапана на изолатора и изтегля гориво от карбуратора. При това се смазват цилиндъра, буталото, коляновия вал и лагерите. Клапана на картера е затворен.

Запалване – Освободените газове придвижват буталото надолу и предават енергията на коляновия вал. Горивото от картера чрез отворения клапан попада в Power Boost Chamber и се сгъстява там. Клапана след карбуратора е затворен.

Изпускане – Движение на буталото нагоре и отваряне на изпускателния клапан и теглене на гориво от карбуратора в картера, чрез отворения клапан след карбуратора. Клапана на картера е затворен.

За многопозиционна работа, маслената помпа е неефективна и маслото не постъпва към всички части постоянно нуждаещи се от смазване. Осен това маслената помпа се явява елемент, за задвижването на който се губи част от полезната мощност на двигателя. За подаването на горивна смес в Power Boost Chamber Технологията С4 използва два клапана за пълнене и изпускане.

При всяко движение на буталото нагоре, чрез смукателния клапан горивната смес попада в картера. При първото движение на вниманието надолу сместа попада и се акумулира в Power Boost Chamber. След това , при следващото движение надолу , горивната смес попада в горивната камера чрез всмукателния клапан. Миниатюрния клапанен механизъм всмуква гориво и изпуска отработените газове е разположен отгоре и се задвижва от разпределителния вал. Power Boost Chamber играе важна роля за натоварването на двигателя създанено от налягането, което е по високо от атмосферното. Този елемент опростява механичния процес, дава икономия на гориво от 33% в сравнение с двутактовия двигател с еднаква мощност , осигурява ефективно смазване на двигателя , допълнително увеличава налягането на горивната смес от което се увеличава мощността и въртящия момент. За мазане на двигателя не е нужна сложната система за смазване и към горивото се добавя нормалното масло за двутактови двигатели. Този тип двигател за разлика от нормалния четиритактов двигател , може да работи при всяко положение и не се нуждае от контрол на нивото на маслото посредством масломерна пръчка.

Защо четиритактовите коси с марка Shindaiwa превъзхождат конкуренцията
16950
 

Последни материали
Виж
Аграрен университет - Пловдив
Отлични резултати oт опити с Принципал® Голд в АУ Пловдив
При лек спад в цената спрямо предишната тръжна процедура
Йордания купи на търг почти двойно повече фуражен ечемик от планирания
При свинското обаче приходите нараснаха въпреки спада в количествата
Франция сви рязко износа на месо
Песимистични прогнози за производство на зърно в Украйна през 2024 г.
МЗХ публикува наредба № 9 за обществено обсъждане
Кои са новите моменти в интервенциите „Биологично растениевъдство“ и Биологично пчеларство“
Седмична агрометеорологична прогноза за периода 19-25 април 2024 година
Неустойчиво време ще ограничава възможностите за работа на полето
Свързани материали
Виж
Bobcat пуска нова серия косачки за професионална употреба
Наричат го „Косачката“
Принципал™ Плюс - Комплексно хербицидно решение за пълен контрол на житните и широколистни плевели след поникването им
Косачки серия G – гаранция за перфектно поддържани зелени площи
Видео в материала
Кубота - част от бъдещето на ландшафтната архитектура
Bobcat представя новия товарач MT100 на изложението Galabau 2022
Японско качество за поддръжка на големи тревни площи
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2024
RSS новини