Износът на пилешко месо от САЩ през първите 3 тримесечия на 2022 г. достигна рекордни стойности както в количествено, така и в стойностно изражение, сочат данни на Службата за селското стопанство в чужбина към министерството на селското стопанство на страната, цитирани от електронното издание EuroMeatNews. Износът е нараснал с 5% спрямо първите 9 месеца на миналата година до 2 815 978 тона, а приходите – с цели 20,6% до 3,96 млрд. долара. Над 57% от доставките са осъществени за 6-те най-големи клиенти – Китай, Мексико, Куба, Тайван, Филипините и Канада.
На годишна база най-силен е ръстът на износа на пилешко от САЩ за Китай, Тайван, Конго, Филипините, Грузия, Ангола, Туркменистан, Гамбия, Сингапур, Габон, Мавритания, Бенин и Канада.
Китай остава най-големият клиент за пилешкото от САЩ както в количествено, така и в стойностно изражение.