Изключително ефективният водороден двигател на JCB спечели една от най-старите и престижни награди в британското автомобилостроене за технически постижения. На церемония в Лондон председателят на JCB лорд Бамфорд получи трофея Dewar на Кралския автомобилен клуб за разработката на водороден двигател от компанията. Това е третият път, в който иновациите на JCB са отличени с Dewar Trophy.
Джон Ууд MBE, председател на Техническия комитет на Dewar, заяви: "От 2004 г., когато започна да произвежда собствени двигатели, JCB е пионер в разработването на задвижващи агрегати. Тази традиция продължава и с най-новите двигатели с водородно гориво, които са вдъхновяваща комбинация от настоящ опит и технологии от следващо поколение."
Антъни Бамфорд заяви: "Изключително сме горди, че Кралският автомобилен клуб избра да връчи на JCB трофея Dewar за трети път. Нашите нови двигатели с водородно гориво могат да бъдат пуснати в производство сравнително бързо и това е важна и пионерска стъпка към бъдещето с нулеви въглеродни емисии, както и доказателство за невероятните способности на нашите британски инженери."
Компанията инвестира 100 млн. паунда в проекта и вече разполага с два прототипа на машини с водородно гориво, които се тестват: багер товарач и телескопичен товарач Loadall.
От 1957 г. насам трофеят "Дюар" се връчва като признание за "изключително британско техническо постижение в областта на автомобилостроенето през предходната година". През 2019 г. JCB получи признание за пускането на пазара на електрическия мини багер 19C-1E. През 2007 г. JCB печели трофея Dewar Trophy, след като екипът на JCB Dieselmax поставя рекорд за скорост на сушата с дизелов двигател от 350,092 км/ч на солените равнини на Боневил, САЩ.