Оперативната печалба след изчистването на еднократните ефекти на американския гигант в търговията със зърнени култури Cargill е намаляла с 10% през второто тримесечие на финансовата му 2018-2019 г. спрямо същия период на предходната година, достигайки 853 млн. долара, става ясно от официално съобщение на компанията. Още по-зле стоят нещата с чистата печалба, която е с 20% по-ниска от онази от 2-то тримесечие на финансовата 2017-2018 г., или 741 млн. долара. Приходите на Cargill обаче са се свили само с 4% до 28 млрд. долара.
„Нашите екипи действаха в обстановка на неяснота, за да предложат най-добрите решения на клиентите ни и на потребителите, които обслужват. Сега се стремим да подготвим компанията за бъдещето чрез постоянно подобряване на финансовата дисциплина”, коментира Дейв Макленан, председател на борда на директорите и главен изпълнителен директор на Cargill.