Кооперация на фермери в Южна Корея започва да развива мрежа от вендинг автомати за продажбата на прясно и мариновано говеждо и свинско месо в столицата на страната Сеул, съобщи електронното издание Киосксофт. Засега действат 4 машини на самообслужване, като плановете са до 2020 г. броят им да достигне 2 000.
Основното предимство на този маркетингов подход е цената, която е с 20% по-ниска в сравнение с тази в магазините или на пазарите. Продажбата на месото през вендинг машини елиминира голяма част от сложните процеси в търговията на дребно и разходите за работна сила.
Използваните технологии осигуряват поддържането на оптимална температура и влажност, за да може опакованото месо да остава свежо за продължителен период, а система за наблюдение предоставя информация за наличностите и дава възможност за промяна на цената на продуктите в съответствие с динамиката на пазара.
Автоматите с чувствителен на допир екран действат целогодишно 24 часа в денонощието. Разработени са специално за кооперацията, която по този начин използва съвременните технологии за борба с високите цени на месото за крайния потребител.