Чистата печалба на френския производител на млечни продукти, бутилирана вода, бебешки и здравословни продукти „Данон” за първите 6 месеца на 2017 г. нарасна с 12,2% до 1,05 млрд. евро, се посочва в отчета на компанията, цитиран от електронното издание Rambler. През същия период продажбите са се увеличили само с 9,7% до 12,13 млрд. евро.
По всичко личи обаче, че в компанията са предвиждали още по-добри показатели.
В същото време коментарът на главния изпълнителен директор на „Данон” Еманюел Фабер звучи доста странно на фона на финансовите резултати: „Както се и очакваше, бавното начало на годината е следствие от сдържащите фактори и предизвикателствата в някои страни от Европа и Северна Америка,”, посочи Фабер, явно имайки предвид януари и феврурари, тъй като цалостният резултат за полугодието е повече от добър.