Производители, използващи семена с марката „Пионер”, спечелиха 8 национални награди в конкурса на Националната асоциация на производителите на царевица в САЩ, съобщиха от пресцентъра на „ДюПон Пионер”, цитирани от електронното издание Latifundist. Дейвид Хула от град Чарлс, щата Вирджиния, е подобрил световния рекорд за добив на царевица с 532 бушела от акър (33,4 тона от хектар), използвайки царевицата P1197AM на своя парцел през 2015 г. Това е трета поредна година, в която Хула постига рекордни добиви, засявайки семена от същата марка. Производителите, използващи семената „Пионер”, спечелиха и 218 щатски награди.
Семената P1197 представляват продукт със солидна агрономическа база, която дава възможност за осъществяване на надземен контрол върху борбата с насекомите, осигурявайки по-висока устойчивост към полягането и болестите по листата. „Резултатите от конкурса на Националната асоциация на производителите на царевица и рекордната реколта на Дейвид Хула потвърдиха онова, което слушаме от производителите от момента на представянето на пазара през 2014 г. – продукцията на семената Р1197 от марката „Пионер” е победител за мнозина производители в голяма част от царевичния пояс. Наградените от асоциацията наши победители за 2015 г. показаха силата на плазмата на зародишите „Пионер” и комбинацията от характеристиките на хибридите в съчетание с екип професионалисти, които са до клиентите през целия сезон, помагайки им да достигнат максимална производителност”, заяви Стив Рено, вицепрезидент и регионален директор за САЩ и Канада на „ДюПон Пионер”.
P1197 е една от 33-те линии семена на марката „Пионер”, които производителите са използвали в участието си за национални и щатски награди в конкурса на асоциацията за добиви през 2015 г. Много производители са получили успешни резултати и с хибридите P0801 в Западния царевичен пояс и с P0157, които са широко разпространени и северно и южно от зоната на 101-дневна сравнителна относителна зрялост на царевицата в САЩ.
„Много се гордеем с нашите герои на добивите „Пионер”, които ни донесоха още един рекорд през 2015 г. В период, когато цените на царевицата и метеорологичните условия в Северна Америка бяха променливи, производителите успях да защитят финансовите си интереси с високодоходните продукти с марката „Пионер”, които отговаряха на условията за отглеждане и използваните технологии”, изтъкна Рено.