Начало » Новини » Страната
10.02.2015 г.

Европейци се ориентират към български вина

„Винария 2015“

Полска търговска фирма е поръчала на български изби да произведат вино с нейна собствена марка. За целта поляците ще търсят партньори по време на Международната изложба за лозарство и винарство „Винария 2015“, която ще се проведе от 4 до 8 март в Международен панаир Пловдив, съобщиха от пресцентъра. Друга полска компания Ice-Full също е заявила официално посещение на изложението. Нейното намерение е да намери български изби, готови да разработят продукти, съобразени с изискванията на потребителите в Полша. Пазарният дял на българските вина показва тенденция за нарастване, посочват от  Ice-Full, дистрибутор и вносител на алкохолни напитки с 25-годишен опит и над 4000 клиенти. Компанията иска да обогати асортимента си  със собствена линия вина от различни видове, затова се насочва и към наши производители, представящи своите продукти на „Винария 2015“.

Интерес към изложбата проявява и белгийска компания, специализирала се във внос на вина от България и Испания. Тя също ще търси контрагенти сред българските изби.

 Търговци от ключови за България пазари и представители на водещи чуждестранни медии ще посетят „Винария 2015“ по покана на Националната лозаро-винарска камара, която е съорганизатор на деловия форум. Концепцията предвижда ексклузивни презентации пред представители на посолства и търговски фирми, както  и пред главни редактори на национални медии. Те ще опитат продукти, получили най-високи отличия в Международния конкурс за вина и спиртни напитки, определящ  наградите на „Винария“.

В зоната за дегустации ще бъдат изложени носителите на приза „Златен ритон“ и златни медали, които ще бъдат обявени на 4 март на тържествена церемония.

 Колекциите на близо 40 известни български и чуждестранни изби, участващи във „Винария 2015“, ще бъдат показани в Града на виното, съобщиха от Националната лозаро-винарска камара (НЛВК).  Там ще се провеждат майсторски класове, премиери, гурме демонстрации, ще има винен бутик и много атракции за посетителите.

Те ще могат да видят готовата реколта от 2014 г., която до този момент не е представяна на пазара, подчертаха от НЛВК. Всеки следобед гостите ще се забавляват със специална програма, конкурси, състезания и лекции, добавиха от Камарата.

Основната идея в новата концепция за изложението е да върне славата на българското вино на вътрешния и международния пазар, като го представи на потребителите и привлече търговците към България, обясниха от НЛВК.

Европейци се ориентират към български вина
5110
 

Последни материали
Виж
Водата за пиене на Истанбул свъшва след 85 дни
Конгрес по зелени биотехнологии събра международната научна общност в София
Карантинна опасност – картофен молец
Шумен и Плевен
Главчев разпореди на екоминистерството да се задейства за разрешаване на водната криза
Сушата преди това обаче забавя развитието на посевите с 2-3 седмици
Условията бяха удовлетворителни за есенниците в Украйна през октомври
Приемът ще започне през януари 2025 г.
Готови са критериите за подбор на браншови проекти за обучение на фермерите
Свързани материали
Виж
От днес
Лозари и винари могат да подават електронни заявления за авансово плащане по Стратегическия план
ДФЗ отговаря за читателите на синор.бг
Два пъти повече лозари искат помощ за застраховане на реколтата през 2024 г.
Какво може да видите на АГРА, ВИНАРИЯ и ФУДТЕХ 2024
Най-старият обреден земеделски празник
Честит Трифон Зарезан!
Приеми по Стратегическия план
От 1 до 15 декември се кандидатства за участия във винени изложения
Бюджета за 2023 г. е над 1 милиона лева
Три дена са предвидени за прием по мярката за информиране в лозаро-винарския сектор
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2024
RSS новини