Начало » Новини » Страната
10.02.2015 г.

Европейци се ориентират към български вина

„Винария 2015“

Полска търговска фирма е поръчала на български изби да произведат вино с нейна собствена марка. За целта поляците ще търсят партньори по време на Международната изложба за лозарство и винарство „Винария 2015“, която ще се проведе от 4 до 8 март в Международен панаир Пловдив, съобщиха от пресцентъра. Друга полска компания Ice-Full също е заявила официално посещение на изложението. Нейното намерение е да намери български изби, готови да разработят продукти, съобразени с изискванията на потребителите в Полша. Пазарният дял на българските вина показва тенденция за нарастване, посочват от  Ice-Full, дистрибутор и вносител на алкохолни напитки с 25-годишен опит и над 4000 клиенти. Компанията иска да обогати асортимента си  със собствена линия вина от различни видове, затова се насочва и към наши производители, представящи своите продукти на „Винария 2015“.

Интерес към изложбата проявява и белгийска компания, специализирала се във внос на вина от България и Испания. Тя също ще търси контрагенти сред българските изби.

 Търговци от ключови за България пазари и представители на водещи чуждестранни медии ще посетят „Винария 2015“ по покана на Националната лозаро-винарска камара, която е съорганизатор на деловия форум. Концепцията предвижда ексклузивни презентации пред представители на посолства и търговски фирми, както  и пред главни редактори на национални медии. Те ще опитат продукти, получили най-високи отличия в Международния конкурс за вина и спиртни напитки, определящ  наградите на „Винария“.

В зоната за дегустации ще бъдат изложени носителите на приза „Златен ритон“ и златни медали, които ще бъдат обявени на 4 март на тържествена церемония.

 Колекциите на близо 40 известни български и чуждестранни изби, участващи във „Винария 2015“, ще бъдат показани в Града на виното, съобщиха от Националната лозаро-винарска камара (НЛВК).  Там ще се провеждат майсторски класове, премиери, гурме демонстрации, ще има винен бутик и много атракции за посетителите.

Те ще могат да видят готовата реколта от 2014 г., която до този момент не е представяна на пазара, подчертаха от НЛВК. Всеки следобед гостите ще се забавляват със специална програма, конкурси, състезания и лекции, добавиха от Камарата.

Основната идея в новата концепция за изложението е да върне славата на българското вино на вътрешния и международния пазар, като го представи на потребителите и привлече търговците към България, обясниха от НЛВК.

Европейци се ориентират към български вина
4864
 

Последни материали
Виж
1558 проекти за технологична и екологична модернизация за над 320 млн. лв. са одобрени по НПВУ
Над 600 противоградови ракети са изстреляни в Пловдивско, Хасковско, Старозагорско и Сливенско през последните часове
Промените в Наредба за интервенциите по директни плащания са качени за обществено обсъждане
Започна Кампания 2024 по директни плащания
24 проекта за центрове за подготовка и съхранение на плодове и зеленчуци получават финансиране по НПВУ
ДФЗ изплати близо 10 млн. лв. на 5 094 малки фермери за Кампания 2023
Актуална анкета сред работодателите
Анкета сред бизнеса показва, че през 2024 г. в земеделието не се очаква увеличение на заетостта
Свързани материали
Виж
Какво може да видите на АГРА, ВИНАРИЯ и ФУДТЕХ 2024
Най-старият обреден земеделски празник
Честит Трифон Зарезан!
Приеми по Стратегическия план
От 1 до 15 декември се кандидатства за участия във винени изложения
Бюджета за 2023 г. е над 1 милиона лева
Три дена са предвидени за прием по мярката за информиране в лозаро-винарския сектор
Ново!
Проект на Наредба за предоставяне на извънредна финансова помощ на земеделските стопани пострадали от войната между Русия и Украйна
Фонд „Земеделие”
От 1 до 21 април се приемат заявления за инвестиции във винарни
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2024
RSS новини