CASE Construction Equipment представя новите багер-товарачи от серия SV, зад които стои повече от 60 години производствен опит, приветствани навсякъде като легендарния крал на багер-товарачите. Затвърждавайки иновативното си пазарно лидерство от 1957 г., серията SV се отличава с по-широка кабина с усъвършенствани уреди за управление и нов двигател FPT за Етап V на ЕС, запазвайки най-добрите характеристики и работоспособност в своя клас. Те осигуряват по-голям комфорт за оператора, повишена производителност, намалени емисии и по-малки общи разходи за придобиване, експлоатация и поддръжка - и всичко това подкрепено от сервизните пакети на CASE Service Solutions.
"Новите багер-товарачи от серия SV са най-високо работоспособните, най-производителните, горивоефективни и надеждни багер-товарачи, който се предлагат", подчертава Еджидио Галано, директор Продуктово управление в CASE Construction Equipment за Европа. "Изцяло сме преработили кабината с цел оптимален комфорт за оператора, въведохме двигател от FPT със значително понижени емисии при запазване на работоспособността, както и уникални характеристики като вградения бързосменник, който все още е част от най-добрата спецификация в този клас".
Серията багер-товарачи SV се състои от три модела: 580SV, 590SV и 695SV.
Още производителност с върхов комфорт и управление
Кабината, с изцяло нов дизайн и стил на интериора и екстериора, е по-широка и предлага повече място за краката на оператора при завъртането на седалката, както и супер удобно качване в нея. При новия дизайн на лявата страна на кабината резервоарчето за течност за чистачки е преместено под една от откритите поставки, което позволява удобното му допълване след отваряне на капак отляво.
"Операторът, който се чувства удобно, е по-продуктивен, а серията багер-товарачи SV има много подобрения, спомагащи за значително повишаване на производителността", допълва Галано. "Новото разположение на паркинг спирачката, новата опция за скоростомер, прегрупираните превключватели на панела отдясно, новият вграден към джойстика на товарачната уредба превключвател за смяна на посоката на движение (за модела с трансмисия Power Shift), новият ролков превключвател за разпъващото се рамо и новото разположение на лостчетата за стабилизаторите допринасят заедно за по-бързото боравене с уредите за управление".
Безопасността на оператора е подобрена чрез нови задни прозорци, които осигуряват по-добра видимост и не са толкова скъпи при подмяна. Безопасността е допълнително повишена чрез намаляване на шума в кабината с 3 дБ (до 74 дБ) в сравнение с предходния модел, както и чрез поставянето на бутона за клаксона върху лостчето за смяна на скоростите при машините с Power Shift. Безопасността и комфортът определено са били водещи за екипа от конструктори на серията SV.
Удобствата и потребностите на оператора са допълнително удовлетворени с добавяне на два USB-входа, 12-волтов извод на панела за управление, поставка за мобилен телефон, най-новата технология на Bluetooth, както и най-голямото пространство за лични вещи при този тип машини. То включва 2 жабки с ключалки, 2 поставки за бутилки, 4 открити поставки, както и хладилна жабка - всички те са изработени от практична и в същото време стилна пластмаса, произведена чрез шприцване.
Модерният двигател за Етап V от FPT повишава ефективността и намалява емисиите и разходите
Сътрудничеството на CASE с FPT има като резултат нов двигател F36 за Етап V на ЕС, който съчетава почти невъзможното - по-малко емисии без загуба на работоспособност и повишена надеждност, намаляваща общите разходи за придобиване, експлоатация и поддръжка (ТСО). Двигателят е специално конструиран за работа при средно натоварване, типично за багер-товарачите.
От FPT например са конструирали специална система за третиране на изгорелите газове, която е оптимизирана за компактни машини. Системата Compact High Efficiency SCR2 (Hi-eSCR2) е разработена за приложения с работни цикли, които обикновено генерират изгорели газове с ниска температура и включват често спиране и тръгване. Рециркулацията на малък процент изгорели газове (EGR) се съчетава с намаляване на азотните оксиди чрез система за SCR (селективна каталитична редукция) с компактни размери, докато оптимизираната технология на филтъра за частици (DPF) осигурява висока степен на премахване на саждите при ниски работни температури. Всички тези подобрения в комбинация с икономичния режим ЕСО осигуряват икономии на гориво до 10%.
Двигателят е с обем 3,6 л, 4 цилиндъра, 16 клапана, впръскване на горивото чрез Common Rail под налягане 1800 бара, турбокомпресор с разтоварващ клапан и водещи в бранша характеристики - до 82 кВт (111,5 к.с.) и 460 Н·м. Всичко това се вмества в същото съвсем компактно пространство както при предходните модели, което спомага за отличната видимост и високата маневреност. Ефективната технология за рециркулация на малък процент изгорели газове и управляваният от оператора режим ЕСО допълнително подобряват ефективността и производителността.
Престоите и разходите за експлоатация и поддръжка са намалени чрез интервал за смяна на моторното масло на 500 моточаса, хидравлична помпа с променлив дебит, подаваща хидравлично масло само при необходимост, както и система за третиране на изгорелите газове, която не се нуждае от сервизна поддръжка. Познатият и ефективен достъп до точките за сервизиране само от едната страна е запазена за лесно и удобно извършване на дейностите по обслужването на машината. Уникалната система Hi-eSCR2 не се нуждае от сервизна поддръжка, а филтърът за частици предлага ниски разходи за експлоатация, без престои за подмяна или механично почистване през първите 8000 моточаса.
Повече непрекъсната работа и спокойствие за клиентите с CASE Service Solutions
За допълнително повишаване на производителността, рентабилността и времето без престои на невероятната серия багер-товарачи SV, CASE създаде гама от свързани и несвързани следпродажбени услуги - CASE Service Solutions, които поддържат удовлетворението на клиентите от техниката на CASE.
В пълния си обем системата за управление на машинопарка CASE SiteWatch осигурява установяване на местоположение, защита на машините чрез задаване на виртуални граници на работния обект и алармиране при неоторизиран достъп, както и различни варианти за доклади. Те включват важни работни индикатори като разход на гориво, време, в което машината действително е извършвала работа, моточасове и работа на празен ход, позволяващи анализ и оптимизиране на производителността и рентабилността. Данните са лесно достъпни през портал в интернет.
CASE SiteConnect допълва телеметричните данни, използвани от екипа на CASE в Центъра за мониторинг (Uptime Center), с цел изпращане на предупреждения към дилърите на база на работното и техническото състояние на машините. Възможни са бързи коригиращи действия с цел намаляване на престоите до минимум, тъй като дилърите имат дистанционен достъп до данните и могат да действат по-бързо. Това дава възможност на дилърите да са проактивни в наблюдаването на техниката на клиентите и в намаляването на престоите. SiteWatch и SiteConnect се предлагат като опции за новата серия SV.
Клиентите могат да бъда спокойни за своите машини благодарение на програмите CASE Care, CASE Protect и CASE Fluid Analysis. CASE Care е стандартна програма за планирана поддръжка с оригинални части и масла. Тази програма е подплатена с поддръжката, логистиката и техническите експертни познания на широката мрежа от дилъри на CASE. CASE Protect е програма за удължени гаранции, а целта на CASE Fluid Analysis е да предпази техниката от големи аварии чрез оптимизиране на надеждността и удължаване на експлоатационния живот.
Услугите на CASE Service Solutions са предназначени за поддържане на машините на клиентите във върхово състояние при минимум престои, без неочаквани разходи и оптимална рентабилност. CASE Service Solutions се предлагат засега само на определени пазари, като скоро се очаква цялостно покритие на Европа.
Живот пълен с иновации - Легендата за Краля продължава
"Най-новата серия SV на CASE идва след повече от 60 години иновации, които спечелиха на всички багер-товарачи тяхното неофициално име - Кралят", обяснява Галано. "CASE произведе първия изцяло фабрично сглобен багер-товарач през 1957 г., последван скоро от първия модел с дизелов двигател през 1959 г. Следват много нововъведения, приложени за първи път, като Ride Control, скоростната кутия Powershift и уникалният вграден бързосменник, който е главна характеристика и на днешните модели".
"Характеристиките на багер-товарачите от серия SV, променящи правилата на играта, са вдъхновени от нашите клиенти и дилъри заедно с главните ни ценности за решаване на проблемите чрез реалната практика, което генерира надеждни решения и изгражда общности. Избирайки серия SV, нашите клиенти ще открият нови начини за работа, изградени върху доверие, висока производителност, комфорт и намаляване на разходите", завършва Галано.