„Филип Морис България” организира през юни национална кампания „Промени картинката”, с която цели да повиши информираността за проблема със замърсяването на обществените пространства с цигарени фасове. В началото на новия туристически сезон атрактивни плакати с надпис "Ти ще си тръгнеш, те остават" ще привличат вниманието на плажуващите по Черноморието, акцентирайки върху замърсяването с цигарени фасове на плажните ивици.
Целта на инициативата е да насочи вниманието на обществото като цяло към проблема и да призове потребителите към отговорното поведение.
Цигарените филтри са най-големият замърсител на плажовете и най-широкоразпространената форма на боклук в океаните. Всяка година се изхвърлят над 800 тона цигарени фасове в околната среда, като за разграждането им са нужни от 3 месеца до 15 години в зависимост от външните условия, показват редица изследвания.
Кампанията за повишаване на информираността за този проблем е част от глобалните инициативи на Филип Морис Интернешънъл (ФМИ) за намаляване на негативното въздействие от собствените й продукти върху околната среда чрез насърчаване на отговорно поведение сред пълнолетните потребители. В различни страни местните филиали на ФМИ провеждат различни видове информационни инициативи, ангажиращи потребителите по темата.
С амбицията си да бъде лидер в областта на устойчивото развитие и в изпълнение на глобалната си визия за изграждане на бъдеще без дим през последните няколко години Филип Морис Интернешънъл (ФМИ) преминава през безпрецедентна трансформация.
Компанията осъществява отговорно своите бизнес операции с визия за дългосрочната стойност на дейностите си и амбиция за минимизиране на евентуалното негативно външно въздействие в резултат на своите продукти.
Заинтересованите ще могат скоро да намерят информация на разработена за целите на кампанията онлайн платформа, където ще се публикува регулярно информация за инициативата и планираните съпътстващи събития.