Институтът за агростратегии и иновации - EIT Food Hub България в партньорство със Съюза на преработвателите на плодове и зеленчуци /СППЗ/ и Университета по хранителни технологии в Пловдив организира втори интерактивен уъркшоп на тема „От фермата до трапезата и как да направим корпоративна стратегия 2030“. Второто издание на интерактивния уъркшоп (работилница) ще се проведе на 2 декември 2020 г. от 12,30 часа в платформата ZOOM.
РЕГИСТРАЦИЯТА за онлайн събитието е отворена до 01 декември.
Форумът е насочен към всички заинтересовани страни в сферата на хранително-вкусовата промишленост и се осъществява с подкрепата на Европейския институт за иновации и технологии в храните /EIT Food/.
Участниците в практическите работилници ще имат възможност да работят в групи по теми, свързани с корпоративната стратегия на своите предприятия. Чрез интерактивния формат на събитието те ще влязат в ролите на експерти в сферата на продажбите, маркетинга, финансите, разработването на продукти, доставките и логистиката. Под формата на игра ще измислят стратегии как да реагират на пазарните промени, които предстоят от въвеждането на стратегията Farm to Fork в следващите 10 години.
Чрез методологията за изграждане на корпоративна стратегия, която се използва от много големи компании в хранителната индустрия в Европа, участниците ще се запознаят с често допускани грешки, поставяне на цели, с добри практики и ще получат още много ценни знания, които ще им бъдат полезни в тяхната работа. Интерактивният уъркшоп дава възможност за симулация на процеси, споделяне на затруднения, отговори на възникнали въпроси и групова дискусия за обмяна на идеи.
Онлайн събитието „От фермата до трапезата и как да направим корпоративна стратегия 2030“ е подходящо за отделите по маркетинг и бизнес развитие на компаниите от преработвателната промишленост, студенти, стартъпи, предприемачи и широк спектър от представители на агро-хранителния сектор, тъй като ще представи по един достъпен и практически начин как може бизнесът да са възползва от Стратегията „От фермата до трапезата“ чрез методи за усъвършенстване и адаптиране на бизнес модела на компанията към задаващите се новости.