Продажбите на агнешко в САЩ са нараснали с 30% в стойностно изражение от март до август включително спрямо същия 6-месечен период на 2019 г., обявиха от Американския агнешки съвет, като се позоваха на доклад на компанията за пазарни анализи и прогнози Information Resources, цитирани от електронното издание Brownfield. „Беше истинска изненада и доста окуражаващо да установим, че хората търсят нови продукти, нови източници на белтъчини. Те са наистина склонни да пробват нови храни”, изтъкнаха от съвета.
Представляващият организацията лицензиран диетолог Серина Бол уточни, че според доклада на Information Resources продажбите на агнешко в САЩ през периода на пандемията са нараснали с 52 млн. долара.
Бол сподели, че молбите за рецепти с агнешко, изпратени до официалния уебсайт на съвета, са нараснали неимоверно, както и търсенето на материали за фермерски пазари. Тя обясни, че голяма част от агнешкото се продава на местните фермерски пазари.
От изданието пък припомнят, че над половината от продажбите на агнешко в САЩ се осъществяват с вносна продукция.