REXperience (REXпреживяване) е нов проект на Landini, тракторният бранд на мултинационалната компания Argo Tractors. Замисълът е за специално преживяване, насочено към земеделци и професионалисти, които обработват лозя и трайни насаждения и предпочитат да обмислят решение за нов трактор след като го тестват в работа в реални условия.
“REXperience е стратегически подход в отговор на изискванията на клиентите, предпочитащи да тестват трактора преди да вземат решение за покупка. Професионалистите искат да имат възможно най-пълна информация, за да направят най-правилната преценка за тази значителна инвестиция“, отбелязва Антонио Салватерра, Маркетинг Директор на Argo Tractors.
REXperience ще стартира в Испания и Молдова в края на юни и ще продължи с представяне във Великобритания, Гърция, България, Франция, Египет, Австралия, Нова Зеландия, Италия и Австрия – страни, в които Landini e лидер от над 40 години. Точните дати все още се доуточняват и проектът тепърва ще се разширява. Събитята ще се проведат на престижни локации – сред лозя, замъци и исторически или забележителни изби, които могат да посрещнат гости и да предложат подходящ терен за демонстрации на тракторите с подходящ инвентар в насажденията.
Събитията ще имат интересна програма и ще позволят на подбрана група клиенти да участват в преживяването, за да се възползват максимално от възможностите за динамични тестове. Гостите ще могат да говорят директно с екипа на дилърите и продуктовите специалисти за съвети и детайлна информация. Програмата предвижда презентация, последвана от полеви демонстрации и заключителен обяд или вечеря.
Фокус на преживяването ще бъдат специализираните трактори REX 4.
„Целта е да промотираме серията трактори REX, които вече са много търсени по целия свят благодарение на позитивния имидж и разпознаваемост на бранда Landini и ценностите, които го отличават.“
Отделните вносители самостоятелно ще организират REXperience, новото преживяване за избор и тест-драйв на лозаро-овощарски трактори Landini. Събитията на всички отделни локации ще имат обща отличаваща се визия и ще получат отзвук с глобална комуникация по различни канали – уеб-сайтове, медии и социални мрежи.
„REXperience ще позволи на клиентите да видят последните технологии в нашите трактори, които значително подобряват работата и изпълнението им. Landini REX не случайно вече получи серия награди, включително тази за Нова Технология от изложението EIMA 2018 в Болоня за Advanced Driving System – Система за управление в помощ на операторите, която бе отличена и на търговското изложение във Валядолид, Испания през февруари.“, допълва Антонио Салватерра.
Очаквайте скоро REXperience и в България с екипа на Оптиком!