Американският производител на селскостопанска техника John Deere се придвижи с още 4 места нагоре в ежегодната класация на най-стойностните марки в световен мащаб, изготвяна от водещата консултантска компания Interbrand, с оценка от 5,4 млрд. долара, благодарение на която достига 88-та позиция, става ясно от съобщение на компанията, цитирано от електронното издание Agri Marketing.
„Това признание демонстрира успеха на нашите 70 хил. служители по целия свят, които работят всеки ден за реализирането на основните ценности на компанията – почтеност, качество, отдаденост и обновяване”, заяви председателят на борда на директорите и главен изпълнителен директор на John Deere Семюъл Алън.
Класацията „Най-добрите световни брандове” е базирана върху 3 основни области на дейност – финансовото представяне на марката, нейното влияние при вземането на решения за покупки и силата да накара потребителите да й останат верни, създавайки устойчиво търсене, обясняват от Interbrand. Методологията на компанията, по която се изготвя класацията, бе първата по рода си, сертифицирана от Международната организация за стандартизационни изисквания по отношение на стойностната оценка на марките. John Deere влезе сред най-скъпите 100 бранда в света за пръв път през 2011 г., оценяван тогава на 3,65 млрд. долара.
„Десетилетие след световната финансова криза марките, които се развиват най-бързо, са онези, които интуитивно разбират своите потребители и чиито смели действия предизвикват възхищение”, убеден е Чарлз Тривейл, главен изпълнителен директор на Interbrand за световните изследвания.