Начало » Новини » Страната
26.06.2017 г.

"Метро" открива кампанията си за директни доставки от фермерите

Предстоящо

sinor

От миналата година търговската верига „Метро“ активизира дейността си по сключване на директни договори с производители на плодове, зеленчуци, мляко, мед и други селскостопански култури. На 27 юни ръководството на компанията ще представи програмата си за директни доставки през 2017 г.

Кампанията носи името „Отгледано с грижа в България“ и ще бъде открита официално утре от 11 часа в магазина на „Метро“ на булевард „Цариградско шосе“.

На откриването ще присъства и министърът на земеделието Румен Порожанов.

8304
 

Последни материали
Виж
Ива Иванова стана изпълнителен директор на ДФ „Земеделие”
Ниските запаси от слънчоглед обаче ще натиснат доставките до края на сезона
Износът на слънчогледово масло от Украйна гони рекордни стойности
Доклад на Европейската комисия
Краткосрочни перспективи на селскостопанските пазари
Губернаторът хвърли вината за съсипването на животновъдството върху елита
Щатът Флорида забрани частично продажбата на лабораторно създадено месо
На 31 май на форум в София
Учени с план за осигуряване на продоволствената сигурност на България
История без край
От зимата прокуратурата разследва новите виртуални стада, разкрити от агроведомството
Свързани материали
Виж
МЕТРО България с нов изпълнителен директор
Бенедикт Пахолчик е новият Директор „Продажби“ на МЕТРО България
Инициативи
От 3 септември ще има ваксинационни пунктове пред магазини на МЕТРО
Инициативи
Служебната власт продължава с подкрепата на фермерите
Нови пазари
Албена Симеонова: Родните биохрани ще стигнат до пазарите на Балканите и в Германия чрез „Метро“
БАБХ
Въведена е забрана за движение на външни хора в 3-километровия периметър около Шарково
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2024
RSS новини