Начало » Новини » Страната

"Метро" открива кампанията си за директни доставки от фермерите

Предстоящо
Синор.БГ / 26.06.2017 г.

sinor

От миналата година търговската верига „Метро“ активизира дейността си по сключване на директни договори с производители на плодове, зеленчуци, мляко, мед и други селскостопански култури. На 27 юни ръководството на компанията ще представи програмата си за директни доставки през 2017 г.

Кампанията носи името „Отгледано с грижа в България“ и ще бъде открита официално утре от 11 часа в магазина на „Метро“ на булевард „Цариградско шосе“.

На откриването ще присъства и министърът на земеделието Румен Порожанов.

9018
 

Последни материали
Виж
БАБХ
По сигнал на данъчните е затворен незаконен месарски магазин на борса „Слатина“
366 000 българи са с МРЗ
България е първа в ЕС по дял на работници с минимална заплата
Плюсове и минуси
Могат ли да се смесват карбамид и меден сулфат при есенно пръскане?
Цените продължават да се понижават спрямо последните търгове за внос
Тунис закупи планираните 125 000 тона мека и 100 000 тона твърда пшеница
САЩ постигнаха нови споразумения за износ на земеделски продукти с Салвадор, Аржентина, Еквадор и Гватемала
Най-голям ръст на разходите за догодина
Щатните бройки към МЗХ са 7 680, пише в проектобюджета за 2026 г.
Свързани материали
Виж
МЕТРО България с нов изпълнителен директор
Бенедикт Пахолчик е новият Директор „Продажби“ на МЕТРО България
Инициативи
От 3 септември ще има ваксинационни пунктове пред магазини на МЕТРО
Инициативи
Служебната власт продължава с подкрепата на фермерите
Нови пазари
Албена Симеонова: Родните биохрани ще стигнат до пазарите на Балканите и в Германия чрез „Метро“
БАБХ
Въведена е забрана за движение на външни хора в 3-километровия периметър около Шарково
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
АВТОРИ |  РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2025
RSS новини