Начало » Новини » Страната

"Метро" открива кампанията си за директни доставки от фермерите

Предстоящо
Синор.БГ / 26.06.2017 г.

sinor

От миналата година търговската верига „Метро“ активизира дейността си по сключване на директни договори с производители на плодове, зеленчуци, мляко, мед и други селскостопански култури. На 27 юни ръководството на компанията ще представи програмата си за директни доставки през 2017 г.

Кампанията носи името „Отгледано с грижа в България“ и ще бъде открита официално утре от 11 часа в магазина на „Метро“ на булевард „Цариградско шосе“.

На откриването ще присъства и министърът на земеделието Румен Порожанов.

9013
 

Последни материали
Виж
Влагата забави сеялките
Сеитбата на пшеница е с 67% назад, на рапица с 32% напред
Зърното леко поскъпна спрямо последния търг в Тунис
Родната пшеница пак е сред вероятните победители на търга в Алжир
Законодателство
Министър Иванов: Призовавам депутатите да отхвърлят „таксата водомер“ в Закона за ВиК
Интерактивна карта ще помогне за граждански контрол
Публичен електронен регистър за сечищата, дървесината и билетите предлагат депутати
Декларация
НАЗ се готви за протести след двуседмичното мълчание на властта
НАП улеснява подаването на нулеви ДДС декларации
Свързани материали
Виж
МЕТРО България с нов изпълнителен директор
Бенедикт Пахолчик е новият Директор „Продажби“ на МЕТРО България
Инициативи
От 3 септември ще има ваксинационни пунктове пред магазини на МЕТРО
Инициативи
Служебната власт продължава с подкрепата на фермерите
Нови пазари
Албена Симеонова: Родните биохрани ще стигнат до пазарите на Балканите и в Германия чрез „Метро“
БАБХ
Въведена е забрана за движение на външни хора в 3-километровия периметър около Шарково
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
АВТОРИ |  РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2025
RSS новини