Начало » Новини » Страната

"Метро" открива кампанията си за директни доставки от фермерите

Предстоящо
Синор.БГ / 26.06.2017 г.

sinor

От миналата година търговската верига „Метро“ активизира дейността си по сключване на директни договори с производители на плодове, зеленчуци, мляко, мед и други селскостопански култури. На 27 юни ръководството на компанията ще представи програмата си за директни доставки през 2017 г.

Кампанията носи името „Отгледано с грижа в България“ и ще бъде открита официално утре от 11 часа в магазина на „Метро“ на булевард „Цариградско шосе“.

На откриването ще присъства и министърът на земеделието Румен Порожанов.

8993
 

Последни материали
Виж
Напоителни системи ЕАД вдига капитала
Язовир Чаталка и още три недовършени обекта ще бъдат възстановени за напояване
Заседанието е на 22 септември
Земеделските министри в ЕС обсъждат спорната ОСП 2028-2034 г.
Втора част за плащанията в миналогодишната кампания
Едва 69 млн. лв. са преведени за плодове и зеленчуци през 2024 г.
Димитър Чолаков и приемствеността в семейния агробизнес
Първа част от справката на ДФЗ
Агросекторът получи близо 2 милиарда лева по директните плащания през 2024 г.
Земеделците ще заложат на бутикови култури
Людмил Работов: Ще намалим площите с рапица, ако въобще имаме шанс да я засеем
Свързани материали
Виж
МЕТРО България с нов изпълнителен директор
Бенедикт Пахолчик е новият Директор „Продажби“ на МЕТРО България
Инициативи
От 3 септември ще има ваксинационни пунктове пред магазини на МЕТРО
Инициативи
Служебната власт продължава с подкрепата на фермерите
Нови пазари
Албена Симеонова: Родните биохрани ще стигнат до пазарите на Балканите и в Германия чрез „Метро“
БАБХ
Въведена е забрана за движение на външни хора в 3-километровия периметър около Шарково
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
АВТОРИ |  РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2025
RSS новини