Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) е приключила изпълнението на проект „Създаване на условия за качествена информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост на ИАНМСП“. Проектът се реализира с финансовата подкрепа на оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд.
С изпълнението на проекта на практика се разширяват услугите, които агенцията предлага за подкрепа на малкия и средния бизнес в България:
Електронно кандидатстване за участие в обучения, международни панаири, търговски мисии, бизнес делегации, форуми, конференции, сесии на НИФ и други инициативи, организирани от агенцията.
Електронни информационни услуги по конкретни запитвания на малки и средни предприятия.
Другите резултати, постигнати в изпълнението на проекта, са:
Електронен Регистър на малките и средните предприятия в България
Разработена информационно-комуникационна система за вътрешно администриране и управление на процесите и предоставяне на административни услуги за бизнеса.
Обучения за служителите на ИАНМСП за работа с регистъра и информационно-комуникационната система.
Ползването на електронните административни услуги е напълно безплатно, необходимо е само да се направи регистрация на съответното предприятие.
Платформата е достъпна през институционалния сайт на агенцията - www.sme.government.bg, рубрика „Е-услуги”.