Основните производители и износители на плодове и зеленчуци от Испания и Италия са стигнали до споразумение за сътрудничество за създаването на нова марка MAC FRUIT, която да бъде разпознаваема при експорта на европейска продукция. Това съобщиха организаторите на две от известните европейски търговски изложения на плодове и зеленчуци испанското IFEMA и италианското FIERA в Чезена. Целта е чрез търговската марка MAC FRUIT европейците да разработват нови стратегически пазари и да изпълняват общи бизнес програми.
Новата платформа има за цел да насърчи създаванате на международна професионална мрежа на плодове и зеленчуци, чрез която производителите да имат директен достъп до нови стратегически пазари, които ще им позволят да се свържете с местните оператори и зоната на влияние.
Това ще превърне марката MAC FRUIT ПРИВЛИЧАНЕ в глобален знак с висок международен заряд, който ще помогне на фирмите да се адаптират към конкретните нужди на всеки пазар.
Първото издание на MAC FRUIT ПРИВЛИЧАНЕ ще се проведе в Кайро от 4 до 7 мay 2016 г. То ще се проведе в рамките на изложението FOOD АФРИКА след споразумение, постигнато с IFP Group - най-големият търговски панаир оператора в Близкия изток. Чрез това представяне европейските продукти се очаква да покрият Близкия изток и Северна Африка.
Ренцо Пирачини, президент на MacFrut, посочи, че "интернационализацията на сектора на плодовете и зеленчуците се постига чрез конкретни планове за глобалния пазар на развитие, затова двете платформи вървят в тази посока". Създаването на този нов проект за обща търговска марка ще позволи и за създаване на бъдеща синергия между италианските и испански лидери в производството на опаковки и технологии за пакетиране на продукцията. По този начин европейският опит ще навлезе в индустрията и на новите развиващи се пазари, като целта е да се развива интернационализацията в Персийския залив, Северна Африка, Южна Америка и Азия", посочи Пирачини.