Начало » Важно за фермера » Растениевъдство

Европейски градинари правят обща търговска марка за износ на плодове и зеленчуци

Бизнес сътрудничество
Синор.БГ / 14.07.2015 г.

Farmer.bg

Основните производители и износители на плодове и зеленчуци от Испания и Италия са стигнали до споразумение за сътрудничество за създаването на нова марка MAC FRUIT, която да бъде разпознаваема при експорта на европейска продукция. Това съобщиха организаторите на две от известните европейски търговски изложения на плодове и зеленчуци испанското IFEMA и италианското FIERA в Чезена. Целта е чрез търговската марка MAC FRUIT европейците да разработват нови стратегически пазари и да изпълняват общи бизнес програми.

Новата платформа има за цел да насърчи създаванате на международна професионална мрежа на плодове и зеленчуци, чрез която производителите да имат директен достъп до нови стратегически пазари, които ще им позволят да се свържете с местните оператори и зоната на влияние.

Това ще превърне марката MAC FRUIT ПРИВЛИЧАНЕ в глобален знак с висок международен заряд, който ще помогне на фирмите да се адаптират към конкретните нужди на всеки пазар.

Първото издание на MAC FRUIT ПРИВЛИЧАНЕ ще се проведе в Кайро от 4 до 7 мay 2016 г. То ще се проведе в рамките на изложението FOOD АФРИКА след споразумение, постигнато с IFP Group - най-големият търговски панаир оператора в Близкия изток. Чрез това представяне европейските продукти се очаква да покрият Близкия изток и Северна Африка.

Ренцо Пирачини, президент на MacFrut, посочи, че "интернационализацията на сектора на плодовете и зеленчуците се постига чрез конкретни планове за глобалния пазар на развитие, затова двете платформи вървят в тази посока". Създаването на този нов проект за обща търговска марка ще позволи и за създаване на бъдеща синергия между италианските и испански лидери в производството на опаковки и технологии за пакетиране на продукцията. По този начин европейският опит ще навлезе в индустрията и на новите развиващи се пазари, като целта е да се развива интернационализацията в Персийския залив, Северна Африка, Южна Америка и Азия", посочи Пирачини.

Европейски градинари правят обща търговска марка за износ на плодове и зеленчуци
6160
 

Последни материали
Виж
Еколози връчват подписка срещу очакваната българска подкрепа за новите ГМО
Национален съвет по храните
Бизнесът с миди настоява за национален регистър на фермите
По-скъп, с по-ниски разходи, но и добиви на хектар от царевицата
Слънчогледът остава най-рентабилната култура за украинските фермери
Проект изчислява, че са нужни инвестиции за 1 млрд. евро
Според Стратегията за напояване 4,5 млн. дка трябва да са поливни след 5 г. Подготвя се нова
Закупени са планираните 300 000 тона с високо протеиново съдържание
Хлебната пшеница поевтиня на международния търг в Саудитска Арабия
Националния съвет по храните
Бизнесът спешно търси яснота за новите такси на БАБХ
Свързани материали
Виж
Засилва се фискалния контрол
Тържища и складове за плодове и зеленчуци са в плановете на НАП
Плодове, зеленчуци и мляко са с висок ръст
НСИ: През юли-септември само цените на зърното са надолу с 1,3%
В Полша стартира кампанията „Купувай осъзнато, ПОЛСКИ ПРОДУКТ“
Подготовка за зимата
Как правилно да съхраняваме плодовете и зеленчуците заедно
След среща с бранша
И длъжниците към НАП ще получат компенсациите си за плодове и зеленчуци
Среща с бранша
Компенсациите за праскови, ябълки и сливи ще се отпуснат едва през януари 2026 г.
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
АВТОРИ |  РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2025
RSS новини