При изключителен интерес премина презентацията на Bayer CropScience България на агросеминара на НАЗ в Пловдив.
Жечо Мурзов - продуктов мениджър на Байер КрапСайънс България: 2012 беше много успешна, както за земеделците, така и за нас защото ние си стиснахме ръцете и работихме заедно. Предложихме на фермерите един изключително атрактивен пакет от хербицида секатор с фунгицида фалкон, който беше възприет много добре и това ни изстреля на водещи позиции в сегмента на житните култури. Впечатляващо за изтичащата година е, че нашият нов фунгицид прозаро, който може да се използва както при пшеница, така и при рапица, показа невероятно добри резултати. Фермерите които го тестваха, а те бяха от групата на големите земеделски производители, видяха неговите предимства и за следващата година очакваме голям растеж в продажбите на този продукт. Хората, които искат да правят наистина добро производство на рапица и на пшеница, трябва да заложат на новото и качественото.
Другото нещо, което беше интересно през изтеклата година. е, че фирма Bayer CropScience, е известна с лидерските си позиции в продуктите за царевица, но изненадата беше, че досега бяхме лидери с вегетационните си хербициди, а през 2012 г. фирма Bayer CropScience зае лидерски позиции и при почвените хербициди. Топ продуктите на Байер са и Топ продуктите и на българския пазар лаудис, екип, вентум, Майстер, Топ продукта при почвените хербициди, който зае първо място и беше оценен от земеделските производители е мерлин Флекс. През изтеклата година хората, които заложиха на ерлин Флекс, жънаха по 400-500 кг/дка, докато при тези, които заложиха само на вегетационен хербицид, добивите бяха със 100 кг по-ниски.
И през 2013 година продължаваме с програмата на Bayer CropScience – Екстра премиум, в която участват лоялните клиенти на компанията.
„Тази програма стартира с идеята да благодарим на производителите и да изкажем точно това чувство, което е свързано с подкрепата им за това, че ни се доверяват. Ние сме горди, че съвместно с тях вече реализирахме няколко проекта, защото успяхме да се докоснем до опита на наши колеги от други държави, нещо което беше изключително ценно. Продължаваме и за в бъдеще, подготвили сме много нови изненади, програмата със сигурност продължава и се надяваме всички производители да бъдат участници в тази програма”, сподели Ралица Янакиева – бизнес мениджър на Bayer CropScience България.
На агросеминара в Пловдив, зърнопроизводителите научиха, че през 2013 година у нас ще бъдат регистрирани нови продукти на Bayer CropScience както в сегмента царевица, така и при други култури.
От в. "Гласът на фермера"