С концептуални промени в своята програма започва годината Международен панаир Пловдив. В календара на проявите се правят размествания, които да привлекат повече делови посетители с интереси към представените браншове.
Това ще създаде повече ползи за участниците и по-модерна визия за правене на бизнес, ще продължим да прилагаме гъвкава ценова политика с отстъпки до 45%, за да подкрепим малките и средни фирми, заяви изпълнителният директор на националния изложбен център Богомил Бонев на пресконференция. Той припомни, че въпреки кризата, заради която по цял свят се отменяха изложения, през миналата година панаирът изпълни цялата си програма и включи в нея 4 нови прояви, а Конгресният център е бил домакин на над 450 събития.
Най-радикални са преобразуванията в Международния панаир на потребителските стоки и технологии. Изложбите, които се включваха в него, ще се провеждат по различно време в периода от февруари до май, а специализираната изложба за яхти, лодки и екипировка за спорт и свободно време „Boats&Sports Expo” отива в Международния технически панаир (26.09-01.10.2011).
Програмата на Международен панаир Пловдив за 2011 година започва с 3 изложения - „Винария“ (за лозарство и винарство), „Фудтех“ (за храни и напитки, опаковки, машини и технологии) и „Хорека Пловдив“ (за оборудване за хотели, ресторанти, кафетерии и търговски обекти). За първи път те ще се проведат паралелно от 23 до 26 февруари. Така ще се съберат представители на сектори, които имат общи интереси, основно в сферата на туризма, ресторантьорството, производството и търговията с храни и напитки. Ще се привлекат и повече бизнес посетители.
„Винария 2011 се очертава по-силна от предишната, завръщат се компании, които миналата година не участваха“, каза Богомил Бонев. Добра прогноза очертават и досегашните заявки за Международната селскостопанска изложба „Агра“ (9-13 март).
Международен панаир Пловдив добавя в програмата си новата международна изложба за мебели и интериорен дизайн „Интер хоум дизайн“. На нея ще се представят производители и търговци на мебели, текстил и аксесоари за дома и офиса, машини и технологии за тяхното производство, консултанти и стилисти. Първото издание на „Интер хоум дизайн“ ще бъде от 11 до 14 май. Паралелно с него се организира и международната изложба за мода „Тексмод“, предназначена за браншовете: текстил и трикотаж, облекла, кожени изделия, обувки, аксесоари, машини и технологии за производството им.
В периода между 30.03 и 03.04 са планирани няколко изложения, обхващащи различни видове хоби, забавления и мода. Това са „Природа, Лов, Риболов“, „Цветна пролет“, Италиански фестивал на красотата и прическата, Международни фелиноложки и киноложки изложби. След тях – от 8 до 10 април, идва ред на „Феър Мото шоу“. Изложението за мотоциклетизъм стартира през 2010 г. и веднага стана много популярно. Неговото второ издание ще бъде още по-атрактивно, заяви Богомил Бонев.
[B%]На снимката:
Променяме програмата си, за да сме по-полезни на бизнеса, заяви изпълнителният директор на Международен панаир Пловдив Богомил Бонев на пресконференция.[%B]