Тракторът TTV 7.260 е оборудван с 6-цилиндров дизелов двигател Deutz TCD с инжекционна система common rail. За отработване на вредните газове, тракторът използва технологията на селективна каталитична редукция SCR, намираща широко приложение напоследък в селското стопанство.
Особеност при новия трактор на Deutz Fahr e, че така необходимият воден разтвор на урея, известен с търговското име AdBlue, се съхранява в отделен резервоар, вграден в основния дизелов резервоар. Капацитетът му е 50 л, достатъчни за около 10 часа работа.
С използаване на SCR технологията в своя нов трактор, Deutz Fahr очертава посоката, която възнамерява да предприеме за в бъдеще по отношение на двигателите, които разработва. SCR технологията все пак има някои основни предимства – най-вече, че не възпрепятства работата на двигателя и намалява разхода на гориво с близо 8 на сто, твърдят от компанията.
За трансмисията Same Deutz Fahr са избрали да използват същата версия използвана от компанията при трактора модел 630 TTV с мощност 203 к.с., а именно ZF S-Matic – комбинация от хидравлични и механични предавки. Най-интересната особеност на TTV 7.260 се намира над кабината – соларен панел с размер от 0,6 кв.м, който произвежда достатъчно електрическа енергия, за да облекчи работата на климатичната система, а когато тракторът е паркиран на слънце, системата предотвратява прегряването, без да е необходимо да работи двигателят. Очаква се TTV 7.260 да излезе на пазара през пролетта. Цената все още е неизвестна./www.profi.com