В средатa на месец май Синджента представи чисто новия си иновационен проект – демонстрационен център за научноизследователска, маркетингова и презентационна дейност. Tomato Vision е иновация от най-висша форма за 21 век, погледната през фокуса на модерната си база, високотехнологичните си съоръжения, впечатляващата си площ, на която компанията презентира близо 800 вида нови хибридни домати по един нестандартен, но и запомнящ се начин. Новите технологии и иновациите в дигиталната и телекомуникационната сфера позволиха на демонстрационния център да дебютира съвсем успешно въпреки наложените ограничения в следствие на Covid-19 пандемията.
Благодарение на хай-тек джаджата Hololens, Tomato Vision бе представена официално на производители, дистрибутори, инвеститори и представители на големи земеделски компании от цял свят. Hololens представлява система от последно поколение, която с няколко клика върху китката на демонстриращия показва в реално време образи с пълен набор от необходимите данни за тях. Футуристичната технология сведе до минимум чувството за ограниченост и дистанцираност, създавайки на зрителите уникална картина с дигиталните очила на Hololens, предавайки на живо коментарите на научният екип в демонстрационния център. Учените на Tomato Vision доближиха зрителите до оперативните процеси в Tomato Vision и дори отговаряха на въпросите им в реално време, опирайки се на точни данни и графики, представени като холограми и VR картина.
26 Май – Първата виртуална разходка из Tomato Vision вече е факт
Пандемията не попречи на Синджента да осъществи плановете си и да представи на селекционерите си новата си придобивка, Tomato Vision. Използвайки високотехнологичната система на Hololens дебютът на демонстрационния център постигна страхотен успех с многобройна публика. Макар и от дистанция желаещите да се насладят на виртуалната разходка из Tomato Vision успяха да се докоснат максимално реалистично до последните хибриди , да се насладят на иновационната оранжерията, изцяло проектирана с ултра модерни и традиционни технологии за селекция, отглеждане и консумация на висококачествени домати.
По време на виртуалната разходка изследователите в демонстрационния център представиха различните секции на осветеност и методите за пълен контрол на климата, разположени върху отворената за посетители (макар и виртуално на този етап) площ от 1500 квадратни метра. Сериозен интерес събудиха редица хибриди домати от богатото портфолио на Синджентна, формирано в резултат на повече от 20 програми за селекция от цялото земно кълбо. По време на виртуалния си дебют демонстрационният център изпълни пълноценно мисията си – да преведе потребителя през целия път на селектиране, отглеждане в оранжерийни условия, подобрения, събиране на реколтата до реалната консумация и вариантите за такава на уникалните нови хибриди. Изключителен фурор сред зрителите, наблюдаващи презентацията на живо пред екраните си, предизвикаха лилавите домати YOOM®, които бяха представени с напълно различен, нетипичен за зеленчука вкус. Вкусовите качества на новите хибриди останаха единствените невъзможни за презентиране подробности около новия демонстрационния център Tomato Vision. Затова и научните работници в Синджента силно се надяват скоро, когато епидемичната обстановка отшуми, да приеме и първите си посетители на място в Tomato Vision.
Не можем да контролираме времето и обстоятелствата. И въпреки че Tomato Vision бе изправен пред предизвикателствата на дебютния си момент, демонстрационният център се справи подобаващо. Подобаващо бе оценен и от първите му гости, макар и виртуални. Tomato Vision остава едно от доказателствата, че Синджентна мисли по посока на бъдещето, поставяйки нови стандарти в сферата си на дейност.
За Синджента:
Синджента е световен лидер в агробизнеса. Посветени сме на устойчивото земеделие, мислейки за бъдещите поколения. Ние имаме принос към това по много начини, като увеличаване на продуктивността посредством иновативни изследвания и нови технологии. Ние сме решени да спасим Земята, да подобрим биоразнообразието и да подпомогнем общностите. За да научите повече, посетете www.syngenta.bg и www.goodgrowthplan.com. Може да потърсите и Мирослав Ангелов - Маркетинг мениджър зеленчукови семена Тел: +359 882 364 302, Email: miroslav.angelov@syngenta.com