Базираната в германския град Щайнкирхен компания за търговия на едро с плодове Faby Fruchtgroßhandel ще представи на започващото на 8 февруари в Берлин изложение Fruit Logistica новата си маркетингова концепция за продажбите на плодове, подходяща за всички поколения и включваща популярни анимационни герои, съобщи електронното издание Fresh Plaza.
От компанията са закупили правата върху пчеличката Мая, Вики викингът и Хайди. През 2013 г. тези анимационни герои се върнаха на големия и малкия екран, след като бяха осъвременени стилово и технически. Във Faby Fruchtgroßhandel използват тяхната популярност, съчетана с допълнителни пазарни проучвания, за да стимулират продажбите и консумацията на пресни плодове сред децата, техните родители, баби и дядовци.
Направените проучвания на пазара показват, че цветният и занимателен дизайн на опаковките е по-привлекателен, и от компанията са се ориентирали към разнообразни варианти с кутии, чанти и чаши. В тях потребителите намират и готварски рецепти, допълнителна информация за продуктите и предложения за творческата им употреба, което стимулира активно и положително отношение към плодовете.
От изданието определят маркетинговата концепция като уникална за търговията с плодове в Германия.