Начало » Новини » Страната
29.09.2016 г.

BILLA България с образователна кампания за млечните продукти роден стандарт

BILLA България с образователна кампания за млечните продукти роден стандарт

Снимка: БИЛА

Пътуващото изложение „BILLA Млечен свят“ ще представи предимствата на млечните продукти по българския държавен стандарт в шест града в страната. Инициативата е подкрепена от Министерство на земеделието и храните, съобщиха от търговската верига "БИЛА България". Кампанията цели да информира българските потребители относно преките ползи от консумацията на млечни продукти с високо качество и с произход, гарантиран от държавния стандарт. Официален старт на кампанията дадоха днес и представителите на партньорските организации - Българската агенция по безопасност на храните, Българският институт по стандартизация и Българското дружество по хранене и диетика.

Кампанията „BILLA Млечен свят“ ще се проведе под формата на пътуващо изложение в периода 29 септември – 10 октомври 2016 г. в избрани магазини на веригата в градовете София, Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора и Русе.

По време на образователното изложение всеки желаещ ще може да разговаря с експерти по храните и експерти по храненето относно предимствата на българските млечни продукти и ползите при тяхната консумация от гледна точка на здравословно хранене, както и да дегустира висококачествени продукти с доказан произход.

В изложението ще вземат участие производители на млечни продукти по БДС, предлагани в магазините на BILLA България - „Димитър Маджаров“, „Ел Ай Трейд“ ЕООД с продуктите си с марка LACRIMA и FREZCO, „ОМК“ АД с продуктите си с марка „Верея“, „Полидей-2“ ООД с продуктите си с марка „Домлян“, ЕТ „Зоров 91“ с продуктите си с марка „Пършевица“ и ZOROV, „МЕРОНЕ-Н“ с продуктите си с марка „Мероне“.

„Стартирахме тази образователна инициатива, защото всички ние вярваме, че когато избираме храната, която слагаме на трапезата си, не трябва да обръщаме внимание само на външния ѝ вид, но и на нейния произход, откъде идва, как се произвежда. С кампанията „BILLA Млечен свят“ бихме искали да насърчим българските потребители да обръщат повече внимание на състава и произхода на храната, която си закупуват, както и да познават предимствата на млечните продукти, произведени и сертифицирани по Български държавен стандарт“, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

Кампанията „BILLA Млечен свят“ се рализира с медийното партньорство на: в. „Стандарт“, actualno.com, dnes.bg, puls.bg, zdraven.bg, fitwell.bg, viewsofia.bg, jenite.bg, iwoman.bg, stzagora.net, novavarna.net, novavest.bg и kmeta.bg.

REWE International AG оперира с близо 2500 магазина в Австрия чрез търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG. Тя е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с хранителни и козметични продукти и е един от най-големите работодатели в страната, осигурявайки работа на над 41 000 души. Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В Австрия REWE International AG притежава широка гама от добре познати собствени марки, като например Ja! Natürlich, clever, Wunderlinge, Da komm ich her!, VegaVita, Chef Menü, Wegenstein и MY. Компанията оперира и в сферата на туризма чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN и Transair (MEKRUR IHr Urlaub, PENNYreisen and BILLA-Vorteilsreisen).

BILLA България  е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България заема 31-во място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

Веригата е представена в 36 града в страната със 106 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA България с образователна кампания за млечните продукти роден стандарт
3922

Последни материали
Виж
БАБХ
Започва работа по промените в наредбата за опазване на пчелите
Европейски форум
Оперативни групи от цяла Европа се събраха на втора среща за иновациите
За качество още не се говори
Танева прогнозира 5,4 млн. тона реколта от пшеница тази година
В разгара на лятото
Жегата вдига цените на зърното в Евросъюза, но паника на пазара няма
Танева жъне в Сливенско преди официалния старт на кампанията на 5 юли
Резултати
Класация в националното състезание за дървосекачи
Свързани материали
Виж
Браншовиците със свой контрол
Месопреработватели сигнализират за фалшив внос на пазара
Приятели на SINOR.bg:  Стоматолог, София | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
SINOR.bg 2003 - 2019

Използваме бисквитки (cookies), за да ви осигурим възможно най-добро преживяване в нашия уеб сайт. Чрез използването на нашия уебсайт Вие се съгласявате със запазването на бисквитки във Вашето устройство.

Приемам