Начало » Новини » Страната
29.09.2016 г.

BILLA България с образователна кампания за млечните продукти роден стандарт

Снимка: БИЛА

Пътуващото изложение „BILLA Млечен свят“ ще представи предимствата на млечните продукти по българския държавен стандарт в шест града в страната. Инициативата е подкрепена от Министерство на земеделието и храните, съобщиха от търговската верига "БИЛА България". Кампанията цели да информира българските потребители относно преките ползи от консумацията на млечни продукти с високо качество и с произход, гарантиран от държавния стандарт. Официален старт на кампанията дадоха днес и представителите на партньорските организации - Българската агенция по безопасност на храните, Българският институт по стандартизация и Българското дружество по хранене и диетика.

Кампанията „BILLA Млечен свят“ ще се проведе под формата на пътуващо изложение в периода 29 септември – 10 октомври 2016 г. в избрани магазини на веригата в градовете София, Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора и Русе.

По време на образователното изложение всеки желаещ ще може да разговаря с експерти по храните и експерти по храненето относно предимствата на българските млечни продукти и ползите при тяхната консумация от гледна точка на здравословно хранене, както и да дегустира висококачествени продукти с доказан произход.

В изложението ще вземат участие производители на млечни продукти по БДС, предлагани в магазините на BILLA България - „Димитър Маджаров“, „Ел Ай Трейд“ ЕООД с продуктите си с марка LACRIMA и FREZCO, „ОМК“ АД с продуктите си с марка „Верея“, „Полидей-2“ ООД с продуктите си с марка „Домлян“, ЕТ „Зоров 91“ с продуктите си с марка „Пършевица“ и ZOROV, „МЕРОНЕ-Н“ с продуктите си с марка „Мероне“.

„Стартирахме тази образователна инициатива, защото всички ние вярваме, че когато избираме храната, която слагаме на трапезата си, не трябва да обръщаме внимание само на външния ѝ вид, но и на нейния произход, откъде идва, как се произвежда. С кампанията „BILLA Млечен свят“ бихме искали да насърчим българските потребители да обръщат повече внимание на състава и произхода на храната, която си закупуват, както и да познават предимствата на млечните продукти, произведени и сертифицирани по Български държавен стандарт“, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

Кампанията „BILLA Млечен свят“ се рализира с медийното партньорство на: в. „Стандарт“, actualno.com, dnes.bg, puls.bg, zdraven.bg, fitwell.bg, viewsofia.bg, jenite.bg, iwoman.bg, stzagora.net, novavarna.net, novavest.bg и kmeta.bg.

REWE International AG оперира с близо 2500 магазина в Австрия чрез търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG. Тя е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с хранителни и козметични продукти и е един от най-големите работодатели в страната, осигурявайки работа на над 41 000 души. Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В Австрия REWE International AG притежава широка гама от добре познати собствени марки, като например Ja! Natürlich, clever, Wunderlinge, Da komm ich her!, VegaVita, Chef Menü, Wegenstein и MY. Компанията оперира и в сферата на туризма чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN и Transair (MEKRUR IHr Urlaub, PENNYreisen and BILLA-Vorteilsreisen).

BILLA България  е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България заема 31-во място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

Веригата е представена в 36 града в страната със 106 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA България с образователна кампания за млечните продукти роден стандарт
6792
 

Последни материали
Виж
1558 проекти за технологична и екологична модернизация за над 320 млн. лв. са одобрени по НПВУ
Над 600 противоградови ракети са изстреляни в Пловдивско, Хасковско, Старозагорско и Сливенско през последните часове
Промените в Наредба за интервенциите по директни плащания са качени за обществено обсъждане
Започна Кампания 2024 по директни плащания
24 проекта за центрове за подготовка и съхранение на плодове и зеленчуци получават финансиране по НПВУ
ДФЗ изплати близо 10 млн. лв. на 5 094 малки фермери за Кампания 2023
Актуална анкета сред работодателите
Анкета сред бизнеса показва, че през 2024 г. в земеделието не се очаква увеличение на заетостта
Свързани материали
Виж
Извършителят от Чирпан е задържан за 24 часа
Разкриха светкавично кражба на кобила и каруца в Старозагорско
Щастлива развръзка след кражба на кобила в Чирпанско
Върнаха открадната кобила на собственника
Издирва се крадлата
Откраднатите от село Царимир кобила с конче и три прасета са върнати на стопанина
Задържаха 18-годишен за убийство с нож на кобила
Инициативи
Земеделците, победители в конкурса „Фермер на Тракия“
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2024
RSS новини