Вярваме в партньорствата и сме убедени, че истински големите неща в живота човек постига когато намира със съмишленици с които да върви напред, каза през зърнопроизводителите в Пловдив мениджърът на компанията Ваня Горчева.
Убедени сме, че когато се съюзяваме и намираме общите си интереси, намираме време и енергия да се борим за тях, когато работим за българското земеделие, всички ние - и фирмите, и стопанствата, които представляваме, ще бъдем по-добре.
[B%]Технологията „чисто поле” бързо превзема площи[%B]
BASF е компанията, която създаде Клуб Клиърфийлд Юнион съвместно с водещите семенарски компании в България, с представители на науката, с участие на институциите, агробизнеса. Основен партньор, разбира се, са представителите на българското земеделие. Все хора, които гледаха напред и искаха по-бързо да станат конкурентоспособни на европейските си колеги, които бяха готови да внедряват нови технологии, да повишават интензитета в стопанствата си, и да ползват по-качествена иновативна растителна защита. Тази година се навършват 5 години от създаването на клуба, който е олицетворение на единството между растителнозащитната компания и бизнеса. За тези години към клуба се присъединиха над 1470 водещи български земеделци, които са готови да внедряват иновации.
Ако до 2008 г. слънчогледът у нас се отглеждаше по конвенционалната технология, технологията „чисто поле” доби толкова голяма популярност, че вече се прилага на около 50% от площите с маслодайната култура.
За продукта пулсар от фирмата твърдят, че е най-широкоспектърният хербицид на българския пазар. Използван в технологията Клиърфийлд той е решение срещу синя китка, едногодишни житни и широколистни, бутрак и паламида. Всички тези проблеми се решават с едно влизане в посевите, като се използва пулсар, каза при предстнавянето на продукта Николай Николов – търговски мениджър на BASF за Североизточна България.
BASF е компанията, която през годините успешно работи за създаване на препарати за растителна защита, които да повишават добивите от пшеница. Интензификация в това производство вече е факт и се дължи на три фунгицида – дует ултра, танго супер и алегро. През 2013 г. на пазара у нас ще присъства още един надежден продукт - капало, каза пред зърнопроизводителите Илия Славов – регионален мениджър на BASF за Южна, Централна северна и западна България.
С продуктите на BASF производителите имат добра възможност да намерят най-правилното решение на съотношението разход-приход.
Концепцията AgCelence пред зърнопроизводителите в Пловдив представи Мария Неделчева – търговски представител на BASF за Югоизточна България. Интензитетът в растителната защита зависи от фунгицидите и от продуктите, които надхвърлят границите на растителната защита, като ги надграждат, а именно продукти от концепцията AgCelence, каза тя. Ние от BASF сме горди, че в рамките на две години успяхме да внедрим три продукта в четирите основни земеделски култури в България: алегро в житни, пиктор в рапица и слънчоглед и опера в царевица. Третираните полета с опера са дали 9% по-високи добиви тази година, въпреки сушата. Продуктите AgCelence са от нова генерация. Освен че защитават растенията от болести, те стимулират положително физиологичните процеси и повишават толерантността на растенията към стрес. С това те ще донесат на земеделските производители по-високи добиви и по-добри печалби.
Oт в. "Гласът на фермера"