Въпреки, че оборотът на Same Deutz-Fahr през 2009 г. спадна с 28,1 на сто до 876, 4 млн. евро след пет години непрекъснато нарастване, компанията успя да увеличи своя дял на пазарите в Западна Европа с 0,5 на сто до 13,2 на сто, като особено забележимо е разширяването във Франция, Испания и Скандинавските страни.
За компанията нещата бяха добре и в Източна Европа, където продажбите и нараснаха с 0,7 на сто до 11,3 на сто, благодарение най-вече на Полша, Словения, Хърватия и Румъния. Излизането на пазара на Индия чрез сдружаването н Agrolux повиши продажбите на Same с 27 на сто. Продажбата на резервни части също значително допринесе за повишаването на оборота със 17, 3 на сто в сравнение с 12,7 на сто през миналата година./www.profi.com