От декември 2016 г. до края на февруари 2017 година българските производители, които имат договори с търговската верига „Кауфланд” или пък искат да продават там, трябва да променят опаковките си, съобщиха от Асоциацията на месопреработвателите в България. Капакът на челната страна на картонените или друг вид опаковки, ако стоката се продава в подобни опаковки, може покрива най-много 30 на сто от лицето на продукта, като целта е клиентът по-лесно да разпознае каква стока купува.
От веригата допускат, че старите опаковки могат да бъдат изчерпани най-късно до 1 март 2017 година, затови и дават възможност на компаниите да разпродават наличните количества стари опаковки, с които разполагат.
От ръководството на „Кауфланд” съобщават, че до октомври могат да договарят с доставчиците си сроковете за промените.
Идеята за промяната е съгласувана с клиентите, които искат да разпознават лесно съдържанието на продуктите.