Начало » Новини » Страната
22.07.2016 г.

Най-късно до края на февруари 2017 г. родните производители трябва да променят опаковките си за Кауфланд

sinor.bg

От декември 2016 г. до края на февруари 2017 година българските производители, които имат договори с търговската верига „Кауфланд” или пък искат да продават там, трябва да променят опаковките си, съобщиха от Асоциацията на месопреработвателите в България. Капакът на челната страна на картонените или друг вид опаковки, ако стоката се продава в подобни опаковки, може покрива най-много 30 на сто от лицето на продукта, като целта е клиентът по-лесно да разпознае каква стока купува.

От веригата допускат, че старите опаковки могат да бъдат изчерпани най-късно до 1 март 2017 година, затови и дават възможност на компаниите да разпродават наличните количества стари опаковки, с които разполагат.

От ръководството на „Кауфланд” съобщават, че до октомври могат да договарят с доставчиците си сроковете за промените.

Идеята за промяната е съгласувана с клиентите, които искат да разпознават лесно съдържанието на продуктите.

Най-късно до края на февруари 2017 г. родните производители трябва да променят опаковките си за Кауфланд
6109
 

Последни материали
Виж
1558 проекти за технологична и екологична модернизация за над 320 млн. лв. са одобрени по НПВУ
Над 600 противоградови ракети са изстреляни в Пловдивско, Хасковско, Старозагорско и Сливенско през последните часове
Промените в Наредба за интервенциите по директни плащания са качени за обществено обсъждане
Започна Кампания 2024 по директни плащания
24 проекта за центрове за подготовка и съхранение на плодове и зеленчуци получават финансиране по НПВУ
ДФЗ изплати близо 10 млн. лв. на 5 094 малки фермери за Кампания 2023
Актуална анкета сред работодателите
Анкета сред бизнеса показва, че през 2024 г. в земеделието не се очаква увеличение на заетостта
Свързани материали
Виж
Два пъти в месеца
Сергия за хранителни отпадъци ще съпътства фермерски пазар в София този петък
Всеки петък
Постоянен петъчен фермерски фестивал пред търговска верига в софийския квартал „Крива река”
Анкетата на Сдружение за модерна търговия
Българските продукти са водещи в асортимента на Billa, Kaufland, Lidl и T MARKET
Близо 80 на сто от доставките са от български фермери
Само в една търговска верига са продадени 90 хиляди тона плодове и зеленчуци през миналата година
Опазване на околната среда
Търговска верига с инициатива против използване на пластмасата в опаковките
Напредък
Над 3 700 български стоки има по рафтовете в Кауфланд
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2024
RSS новини