Начало » Новини » Страната
22.07.2016 г.

Най-късно до края на февруари 2017 г. родните производители трябва да променят опаковките си за Кауфланд

Най-късно до края на февруари 2017 г. родните производители трябва да променят опаковките си за Кауфланд

sinor.bg

От декември 2016 г. до края на февруари 2017 година българските производители, които имат договори с търговската верига „Кауфланд” или пък искат да продават там, трябва да променят опаковките си, съобщиха от Асоциацията на месопреработвателите в България. Капакът на челната страна на картонените или друг вид опаковки, ако стоката се продава в подобни опаковки, може покрива най-много 30 на сто от лицето на продукта, като целта е клиентът по-лесно да разпознае каква стока купува.

От веригата допускат, че старите опаковки могат да бъдат изчерпани най-късно до 1 март 2017 година, затови и дават възможност на компаниите да разпродават наличните количества стари опаковки, с които разполагат.

От ръководството на „Кауфланд” съобщават, че до октомври могат да договарят с доставчиците си сроковете за промените.

Идеята за промяната е съгласувана с клиентите, които искат да разпознават лесно съдържанието на продуктите.

Най-късно до края на февруари 2017 г. родните производители трябва да променят опаковките си за Кауфланд
3726

Коментари (0)

Моля отбележете, че не сте робот.

Последни материали
Виж
Проведе се Дванадесетата годишна работна среща на министрите на земеделието от държавите от Югоизточна Европа
Обеззаразете градината и оранжерията преди новия сезон
България представи автохтонни породи животни на Международното изложение в Хановер – EuroTier 2018 г.
Есенен цъфтеж при плодните и декоративни растения
Показват най-добрите чаши за вино Riedel на изложение в София
Руло по тетевенски
Свързани материали
Виж
Бишнес
Български фермер с помощ от Кауфланд да получи сертификат за продажба във веригите
Пробив
Димитър Маджаров: Традиционни български колбаси ще имат достъп до веригите в Германия
Заради натравяне с гъби са изтеглени всички количества култивирани печурки от търговска верига
Неприемливи практики
Гардиън: Експанзията на Лидъл и Кауфланд в Централна и Източна Европа е финансирана от обществени фондове
Приятели на SINOR.bg:  Стоматолог, София | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
SINOR.bg 2003 - 2018

Използваме бисквитки (cookies), за да ви осигурим възможно най-добро преживяване в нашия уеб сайт. Чрез използването на нашия уебсайт Вие се съгласявате със запазването на бисквитки във Вашето устройство.

Приемам