Руската държавна кредитна институция Россельхозбанк започна рекламна кампания в подкрепа на местните фермери, обявиха от министерството на селското стопанство на страната в съобщение на официалния си уебсайт, цитирани от електронното издание Milknews. Проектът е наречен „Направено в Русия” и изобщо не е прецедент в световен мащаб – подобни рекламни кампании са особено популярни в САЩ, където се предприемат още от 90-те години на XX век.
Ще бъде рекламиран отрасълът като цяло, както и личности, работещи в селското стопанство. Освен това ще бъде показван световният опит и ще се предоставят мнения на експерти. Рекламата ще бъде представяна основно в печатните и електронните медии.
Опитът от САЩ показва, че ефект има както при рекламиране на селското стопанство по принцип, така и на отделни продукти. Особено популярен е проектът „Получихте ли мляко?”, пропагандиращ ползата от млякото сред децата. Започнат от Съвета на предприятията за преработка на мляко в Калифорния още през 1993 г., той продължава с пълна сила и до днес.