Производителят на млечни продукти „Данон Романия” е инвестирал 2,3 млн. евро в нова технология в завода си в Букурещ, съобщи електронното издание Romania-insider. Част от продуктите вече ще бъдат с нова опаковка, а промяната ще засегне и рецептите, според които се приготвят. Инвестицията ще се отрази на 50% от продуктите в портфолиото на компанията и на 25% от произвежданите кисели млека. Генералния директор на „Данон” за Югоизточна Европа Дитер Шулц заяви, че новата технология е опростена и безопасна и вече се използва от 3 години във Франция и Испания.
„Видяхме тази възможност и я въведохме в Румъния за пръв път в Източна Европа. Инвестициите в тази технология ще спомогнат за увеличаването на износа през следващите няколко години”, добави Шулц. По думите му румънският пазар не е голям, но предлага отлични възможности за ръст.
Продуктите с нови опаковки и съдържание ще се появят на пазара през май.