Начало » Новини » Страната
22.07.2016 г.

Най-късно до края на февруари 2017 г. родните производители трябва да променят опаковките си за Кауфланд

sinor.bg

От декември 2016 г. до края на февруари 2017 година българските производители, които имат договори с търговската верига „Кауфланд” или пък искат да продават там, трябва да променят опаковките си, съобщиха от Асоциацията на месопреработвателите в България. Капакът на челната страна на картонените или друг вид опаковки, ако стоката се продава в подобни опаковки, може покрива най-много 30 на сто от лицето на продукта, като целта е клиентът по-лесно да разпознае каква стока купува.

От веригата допускат, че старите опаковки могат да бъдат изчерпани най-късно до 1 март 2017 година, затови и дават възможност на компаниите да разпродават наличните количества стари опаковки, с които разполагат.

От ръководството на „Кауфланд” съобщават, че до октомври могат да договарят с доставчиците си сроковете за промените.

Идеята за промяната е съгласувана с клиентите, които искат да разпознават лесно съдържанието на продуктите.

Най-късно до края на февруари 2017 г. родните производители трябва да променят опаковките си за Кауфланд
6098
 

Последни материали
Виж
Откриване на изложението „Техномебел"
Призив за сертифициране на българската дървесина
Пролетната сеитба обаче върви с изпреварващо темпо
Състоянието на есенната пшеница в САЩ се влоши значително само за седмица
Позиции
Чорбаджийски: Несериозно е България да има само един евродепутат, защитаващ фермерите
Единственото условие за купувачите е сами да си осигурят превоза
Украински фермери започнаха да раздават кромида без пари
НАП напомня да се декларират земеделските субсидии до 30 април
Днес парламентарната комисия по земеделие има извънредно заседание
Ализан Яхова: Очакваме добри новини за украинската помощ на 24 април
Свързани материали
Виж
Два пъти в месеца
Сергия за хранителни отпадъци ще съпътства фермерски пазар в София този петък
Всеки петък
Постоянен петъчен фермерски фестивал пред търговска верига в софийския квартал „Крива река”
Анкетата на Сдружение за модерна търговия
Българските продукти са водещи в асортимента на Billa, Kaufland, Lidl и T MARKET
Близо 80 на сто от доставките са от български фермери
Само в една търговска верига са продадени 90 хиляди тона плодове и зеленчуци през миналата година
Опазване на околната среда
Търговска верига с инициатива против използване на пластмасата в опаковките
Напредък
Над 3 700 български стоки има по рафтовете в Кауфланд
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2024
RSS новини